Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, June 1, 2010

Terkejut, Geram, Marah!!

KOMBINASI gambar (atas) menunjukkan salah sebuah kapal yang mengambil bahagian dalam misi bantuan antarabangsa membentuk armada ‘Freedom Flotilla’ ke Gaza.
Gambar bawah menunjukkan helikopter Israel terbang dekat kapal Mavi Marmara yang membawa bantuan untuk penduduk Gaza.
Foto sebelahnya pula dirakam saluran televisyen Turki menyaksikan tentera laut Israel mendekati kapal aktivis.
(petikan dan gambar dari Berita Harian)

Rata2 semuanya sudah tahu tentang berita ini kan semalam?
aku dan suami juga sempat menontonnya di berita semalam, sambil makan malam,
aku mulanya tak dapat tangkap lagi, tapi B menunjukkan muka yg terkejut, sampai berhenti makan.. kemudian marah2.. lepas tu baru aku tahu..
Berita semalam menyatakan seramai 30 orang termasuk maut dan cedera.

Berani sungguh mereka serang Kapal Kemanusiaan (Mavi Marmara) yang membawa bantuan ke Palestin! berani? betul ka berani? atau penakut sebenarnya?


Baca lebih lanjut di sini
IringJeling: tukar gambar di profile menjadi hitam.. tanda sokongan..

6 comments:

LYaFRINA said...

betul tu.. sgt2 terkejut..
ntah apa nk jadi.. smakin mjadi-jadi..

yess... YAHUDI penakut!!!!

sI tEDI said...

yahudi lakhnatullah tu takut dengan sapa. undang2 kat tgn dia!

kella said...

Lya: mereka tiada hati.. jiwa juga zero..

Tedi: Laknatullah! semua dah bersekongkol dengan dia dah! semua diorang kontrol! siottt!!!!!!!

ct_nurmarlissaa said...

beb ingatt lagikk takk entryy k.mas...http://ctnurmarlissaa.blogspot.com/2010/05/jom-beramal-selagiada-peluang.html....all this...amanat dr team nih....ermm..semoga..jika terkorban pun secara syahid...takbir3X Allahu akbarrr

Mimy Hamid said...

mmg laknat yahudi ni...banned la apa saja product US ke Israel..especially starbucks..jgn minum tu fund terbesar israel

kella said...

Mimy: selagi yang boleh banned, banned aje.. betul kta kau tu!

Kak mas: ya akak! kita baru teringat! kita baca balik!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker