Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, June 2, 2010

Mari Ketawa Berdekah dekah sampai keluar air mata juga!!

Dah, takmo sedih ka apa ka! mai layan ini video! kasi korang semua keluar air mata sebab gelak pula! kah kah kah kah!!! :D :D

pasni mari kita main jerkah2!

video

IringJeling: tak sanggup aku, diorang kat luar dok tanya ngapa aku gelak sengsorang! ni yang aku share nih! :))

5 comments:

ardinihumaira said...

hik3... kelakar tang kena sepak montot tu hak hak gelak dni ni..

suamihanyisterizuki said...

hahhaa,

tak tahan ngan patong pon nak buat...

Mimy Hamid said...

amenda yg kelakar ni..mmg tak kelakar sebab aku tak boleh bukakkkkkkk

Hazzy Ishak said...

kejamnya, kalau ada yg kena serang sakit jantung tak ke naya

sI tEDI said...

dia bersin ke apa?

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker