Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, June 2, 2010

sampai termenangis aku dibuat kau!!


traffic jammed pagi tadi..

buat aku mengeluarkan air mata..

8 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. kalo guna kete manual lagi nanges.. cam dni la.. pulak tu masa tu pakai kasut 4 inci.. terus sakit hati rasa nak tdo tetengah jalan wakaka ;p


DOWNLOAD NASYEED PALESTINA TERCINTA

Ain said...

alaaaaa, jangan la nangessss.....

banjir jalan tu nanti lagi jammed....

senyummmmm k......

haaaaa.... mcm tu la...

kella said...

Dni: huhuhu... sakit kaki2 nih.. memang tadi bawak manual tau!!

Ain: hehehhe... ye .ye.. dah senyum dah pon nie...

nabilah_2908 said...

hahaha..sengal jer mamat tu...


jom ke APA KATA HATI pulak,
KOMEN OH KOMEN

Mimy Hamid said...

hamboi ko punyalah sesesitif jem pun nanges...hahah..aku pun pernah..dulu la..apa lg call encik megat..menangis ngan dia..bkn sakit kaki aku dah terlmbat amik mak aku...heeh

kella said...

mimy: aku baru pertama kali naik keta dari umah baru ni mimi.. aku tak sangka sebegitu jem! dulu umah aku kan ke dekat jugak lah ngan opis, kul 8 kuar pun boleh sampai 8.30 tapi tadi aku dah kuar 7.10 pagi, sampai kul 8.20 beb! aku tensen!!
belum pernah begitu..namun telah rasa tadi..

Mimy Hamid said...

sbb ko area lalu jalan kuching..situ mmg padat..lain kali ko kena kuar awal tau..lupa aku nk pesan ko hr tu...

kella said...

huhu.. haah beb.. kena kuar awal.. seawal 7 atau sebelum 7 ni mimy... alamatnya...selepas subuh aku harus gerak lah kot.. tengs beb!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker