Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, June 7, 2010

Selamat Pagi, Salam Isnin!

Assalamualaikum,
Salam Isnin! selamat pagi!
macam ada orang tengah monyok je pagi2 Isnin ni?
biasalah.. tengah cari mood kan..
senyumlah..
apa kata layan...teh o panas dengan roti sandwich dulu pepagi nih!
nasi lemak dah abis.. ini aje yang ada..

huhu..
apa pun, semoga hari anda bertambah ceria, suksess dan dirahmati Tuhan.. InsyaAllah..

cheers!!


















IringJeling: ohhh.... jangan lupa sedekahkan Al-Fatihah untuk kedua orang tua kita samada yang masih hidup atau telah tiada.. :)

9 comments:

sI tEDI said...

selamat berpekpes,

i tak monyok.

ceria!

LYaFRINA said...

tiba2 nk pi buat teh panazzzz...
sesuai la.. dgn cuaca kat sini y hujan dr smlm..
lg best.. minum panas2 ni..blh la kurangkn sengugut sikit..
nk makan?? xde selera la.. hehehehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hai sayangku kella

good morning tu
semoga hari nie lebih indah dr semalam

sajer, nk kasi sis lapor yer......cubit pipi kang!!!!

Farid said...

arrgghhhh..
kerja isnin kerja yang menyoronokkan!!
hahahahaha



maaf len lari tajuk...

dalam entri terbaru aku 2.. memang aku orangnya... aku sengaja menukar kerna aku takut orang kata aku poyo..

ct_nurmarlissaa said...

huhuhuhu....lapar seh...i pun makan roti
n cheese jeww....milo panas...ermmm...good morning to all..happy mondayy ro all k

QieFLy si Dolce said...

hye jalan2....

nabilah_2908 said...

owh....sedapnya itu sandwich.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI PEREMPUAN

ardinihumaira said...

dni dah layan sebungkus nasi lauk gulai ayam dengan segelas kopi.. hik3... ni duk melantak asam... adoyai.. cuti ni makan banyak bangat :'( montel dah ni

Selamat Pengantin Baru | Faisal & Farehah

kella said...

Tedi: ya sudah tentu! aku tahu kau seronok tul! :D

Lya: peod ya lya! huhuhu... minum air panas byk2! betul tu..
kalau boleh jgn layan sgat panadol tu.. minum air panas atau tuam aje.. :)

Kak AYu: adusss! sakit pipiku di cubit olehmu! ;p

Farid: oh.. sebetulnya kamulah dalam cerita itu? ohhhh.. bagus.. bagus.. down to da earth ya! wa tabik!

Kak Mas: chessee? uhhhh.. yummy!! ada lagi tak? hehehe..

QiefLy: thanks for drop by! keep in touch! :D

Nabilah: cedap cedap.. tapi sayang..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker