Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 23, 2011

Zipppppp....


mengumpat mengumpat mengumpat
mengata mengata mengata
takde kerja lain ke wehh
mengutuk mengutuk mengutuk je kejanya!
tak takut Tuhan ke weh

aku tahu aku pun bukannya baik sangat
tapi aku tahu mengutuk, mengata, mengumpat orang tu tak baik
so, jom la berubah la weh
tak banyak pun, kurangkanlah weh...
aduhh..
teruk sangat dah nih
mengata macam diri sendiri tu sempurna sangat ! hek eleeh.. tolonglah, itu yang aku tak tahan tu..
bingit telinga ni mendengar dari dalam ni, walaupun dok jauh .., tapi tetap dapat dengar suara suara bingit itu!
pastu gelak gelak macam nak pecah anak tekak! ya rabbbi....

dah dah la weh
buat la kerja lain, kerja kerja pejabat dah abis ke?
kalau takda kerja sangat
buat blog macam aku nih!
ha.. bercerita lah sepuas puasnya dalam ni!
meh la join aku berblog!!
jangan mengata aku dalam blog suda la...

baca dalam nada tenang je..
jgn marah marah..
huhu..

8 comments:

Frodo Baggins said...

semua Pelajar – pelajar …………………....
MENYUKAI ENTRI anda!!!!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶

CT NoArIzAh ArIs said...

Kalau org tu mengata kita dh kira bagus tu pasal pahalanya kita dpt dosa kita g kat dia... ucapkanlah ALHAMDULILLAH !!!

My Little Diary said...

hehe mulut manusia bukan bole tutup macam mulut tempayan

nanti dorang dah penat, dorang berenti ler ngumpat tu... huhu

Citarasa Rinduan said...

kella..

satu pegkongsian yang amat bagus....
kak sokong caramu...
dari kita mengumpat baik makan ketupat goreng...nyami

PS: ala......tadi terbaca ala2 nada kak ayu marah pulak, dan terkuat volume pulak...hehehhe..sorry

kella said...

Frodo: lama kan kita tak bersua.. rindu komen dari ko lah weh! thanks so much! bagus la ko punya 'thumbs up ' tu! best giler...!
:)

NoArIzah: ya.. betul.. Alhamdulillah.. :)

Rima: ye.. betul tu.. tapi kengkadang pelik je.. tak berenti renti.. huhuhuhu...

Kak Ayu: hehehe.. nada terus slow je bila sampai ayat yang akhir tu kan.. hehehe... thanks kak..

ardinihumaira said...

bab ngumpat ni memang ada kat mana2 terutamanya yang jenis hasad dengki huhu

Naddia said...

adoi..tak suke la umpat2an nie..penah jadik bahan umpatan budak sekelas..malas da nk kawan. da la bodoh2. eee..geram! haha
lelaki boleh..apsal pompuan tak boleh?

gedek! said...

ngumpat tu kan macam entertainment?

Tengok berita sekarang ni lagi banyak menumpat!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker