Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 23, 2011

Fenomena sebelum tsunami?

Seperti yang kita semua sedia maklum,
Jepun telah di landa Gempa bumi, Tsunami, dan kesan radiasi tenaga nuklear..
ini adalah satu seumpamanya bencana yang pernah terjadi di dunia.. dan selang selepas itu mereka di landa ' tsunami salji' pula..
saban hari pun aku ikut perkembangan berita tentang ini...

tadi aku dapat emel dari sahabat.. kejadian pelik yang dipercayai berlaku sebelum tsunami di Jepun!
mari kongsi emel yang aku terima ini.
dikatakan kejadian ini ada kaitan dengan gempa dan tsunami yang melanda Jepun selepas itu..
wallahua'lam..

~ kelihatan seperti tumpahan minyak..~

~ kumpulan ikan yang sangat banyak!~

~ takut pulak bila tengok macam ni kan?~

~ rezeki datang bergolek depan mata... ~

~ fenomena yang lain dari yang lain.. ~
~ Gosh.... banyak nya!! ~

.............................................................................................................................


Bumi kita dah uzur kan..
dah tua dah dia...
sepatutnya kita menjaga dia..
bukan asyik fikir tentang keuntungan semata mata...
susah kalau orang yang di beri mata tak dapat melihat...
di beri akal tak pandai digunakan..

3 comments:

LYAfrina said...

sedangkan.. kat lautan negara jepun xde ikan sbyk itu... sdgkan nelayan jepun, kalo nk mkn ikan tpaksa jauh ke laut hingga bulan-bulan.. mmg ini tandanya, cuma kita x menyedarinya krn alpa dgn dunia.

mzhany said...

kella, umm org org nya tu xnampak mcm org jepun huhu mungkin pelancong kot.

tapi
sama kes la dgn tsunami ms melanda indon dulu kan, ikan byk kat pantai...

kella said...

hany: ya, ini bukan katjepun, ni kat mexico ni, diorang pun tak tahu kenapa ikan tiba2 bagitu banyak..dan lepas tu je, terjadi gempa dan tsunami.. mungkin itu sebabnya... wallahuallam

lya: betul lya..betul... :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker