Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, March 18, 2011

Assalamualaikum

Salam hari Jumaat..
sebelum apa apa .. sila sedekahkan Al fatihah untuk ibu bapa masing masing di awal pagi ni.. samada mereka masih hidup atau pun telah pergi.. moga moga kehidupan seharian kita hari ini dirahmati Allah dan dimurahkan rezeki.. =)

Apa cerita malam semalam? ada apa apa yang boleh dikongsi? =)

aku sebenarnya sepanjang 2 minggu ni dok kalut dengan agenda nak ke penang!
pergi tak pergi.. pergi tak pergi! plan asyik berubah dek kerana agenda lain yang tiba tiba muncul!
dan keputusannya, semalam memutuskan kita akan pergi! tapi baru 77% je.. kejap lagi abbi akan kol.. kalau semuanya berjalan lancar.. boleh la teruskan pergi!
hati kata mahu pergi!

moga Allah beri petunjuk jalan yang mana yang betul untuk kami pilih...



Tidak pernah ada kata gagal bagi setiap muslim yang tawwakal
yang ada adalah keberhasilan yang diberikan Allah berbeza dengan yang kita inginkan
dan tidak semua yang menurut kita baik, baik juga menurut Allah

Dia sahajalah yang Maha Mengetahui

11 comments:

mzhany said...

kella, semlm hany sgt penat...hari ni dah start sakit kepala...igt nk MC tp ada kerja plak pg ni, pagi2 dpt msg urgent...cissss

semoga hari ni semakin tenang ;)

kella said...

hany... ada rahmat atas segalanya tu.. takpe, bekerja la kita sekueknyo..
moga hany dan kita semua dapat ketenangan dari Allah..

Kazaztan Team said...

pergi...leh beli jeruk bbyk...ehhehe

Cik Pah said...

selamat menempuh perjalanan.. drive careffully ye

My Little Diary said...

kella
selamat bercuti ye...
semoga segalanya dipermudahkan Allah SWT

ardinihumaira said...

take care :)

Mimy Hamid said...

gi penang honeymoon ke babe...selamat semuanya

sw33tdarling said...

awat yg buat hati berbelah bagi tu...?

kella said...

KT: kita tak makan jeruk lah pulak... huhuhuhu... tengkiu! nak pgi!

Cik Pah: terima kasih.. sehinga saat ini, masih belum dapat keputusan nyata... hmm

Rima: tengkiu... :) insyaAllah... kalau jadi, begitu lah hendaknya... amin..

Dni: terimakasih ya dni.. :)

Mimy: tidak... lupa nak bagitau.. adik aku konvo kat penang.. rasa sangat nak pegi tengok dia.. tengok la camana kan... tengkiu beb.. :)

sw33tdarling: berbelah bahagi bukan sebab apa.. sebab macam macam agenda yang terclash pula secara tiba tiba yang tak kurang pentingnya juga... hmmm... moga diberi kemudahan.. terim kasih.. :)

munna said...

nak bercuti ke Kella...

klu jadi pergi semoga selamat semuanya ye....

gedek! said...

Weh!

Cantik gambar!

pandai cropping!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker