Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, March 4, 2011

Aku Cemas!

Aku diminta oleh doktor untuk membuat pemeriksaan HSG untuk peringkat pemeriksaan seterusnya!
ikut temujanji ialah Isnin ini.
tapi aku agak cemas!
takut!
segan dan malu..
ada orang kata sedikit sakit, sakit kah? sedikit bagaimana tuh?
hmmm... ada orang yang dah pernah buat?

ohh.. makin lama menaip makin gerun pula!
aku ialah si penakut dengan kehospitalan kedoktoran keubatan..

HSG?
HSG adalah ujian yang digunakan untuk mengesan kesihatan rahim dan salur peranakan

17 comments:

nIsYa said...

fuuuhh! Cemas di kala membace tajok entry nie

nabilah_2908 said...

br nk tnya HSG tu apa... :)

moga semuanya dipermudahkan la yer...rasanya tak sakit.... jgn risau sngt yupp... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
FREE VS BUSY

cun09 said...

As-salam...

jangan cemas...jangan takut...semoga sumenya selamat...insyaALLAH ^_^

Farhan Zulhusmi said...

owh...yeke???:-)
kuat kan semangat anda....insyaallah...anda dalam keadaan baek...amin......

Citarasa Rinduan said...

sayangku.
tabah..dan hadapi dgn senyuman..
walau apapun jgn salahkan diri atau sesiapa..

setiap yang berlaku ada hikmahnya..


PS: kak dah lalui tahun 2006...........tetap tenang dan pasrah.

Adinda Amy Sensei said...

sy pun jenis yg takut kehospitalan..dan keubatan gak..hihi

gedek! said...

Errrr.... 'tak'

ummu said...

assalamualaikum Kella,
semoga keadaan kella sihat waktu ini.
saya tidak tahu pula akan hal itu (HSG). KALAU laparoskopik rahim, saya pernah laluinya.
apapun, semoga Kella selamat menjalani prosedur itu.
terima kasih ummu ucapkan atas kesudian Kella meninggalkan komen di blog wordpress saya.

azieazah said...

Selagi tak buat, selagi itu tak tahu apa kesudahannya.

Harap2 tiada yang serius.

Be strong ok KELLA...


Berkongsi Blog dengan Orang Sebelah: Sebuah Pendapat...

Mak Su said...

kella buat bodoh je... kesihatan paling utama, tok sah malu ya

ciK LyndaWawa igUana said...

semoga semuanya baik2 sahaja...=]

kella said...

Terima kasih semua! terharu rasanya mendapat komen dari korang semua...
terima kasih.. terimakasih...
esok awal pagi..

Naddia said...

hsg! ye! sgt menakotkan!

rilek..jgn takot..hehe

My Little Diary said...

kella... nak hadiah!
cepat mai datang ke blog saya...

miss u... :)

Diela Zaimi said...

semoga semuanya selamat...Insyaallah takde ape2...takut gak ni kalo kena buat benda tu...nnt share experience ek... ;)

mzhany said...

kella, ummm sabar yer..jgn riso InsyaALLAH semuanya ok k...

Redbloodsnow said...

ERKSSS...SCARY ARR DEAR. TP ONCE DOC DAH SARANKAN TUE, HARUS G CHECK TAW :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker