Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 16, 2011

MATA itu

Dari mata turun ke hati...




apa guna punyai mata jika
'tak tahu menghargai keindahan alam yang memukau..'
apa guna punyai mata jika
'kaca disangkakan emas'
apa guna punyai mata jika
'gajah depan mata tak nampak, namun semut yang 1000 batu pula yg nampak'

jangan jadi 'buta dalam celik'...

Syukur..
kerana masih diberi nikmat untuk 'melihat'..



10 comments:

Kakzakie said...

jelingan cantik
mata siapakah gerangan itu?
memukau setiap mata yg memandang

munna said...

cantik mata tu...bersyukur dikurniakan mata utk melihat

rATu kEBaYA said...

alhamdulillah... masih bersinar merenung masa depan..

kella said...

kak zakie: memukau ke..
hmmm rasanya ini mata si tuan punya blog mathari ni kot.. hmm

Munna: ya, Alhamdulillah.. nikmat Allah yang tak terhingga... :) terima kasih..

Ratu Kebaya: syukur kan...moga ada sinar baru di masa hadapan.. :)
terima kasih..

PutRee SeJiNjaNg said...

mata yang cantik...:)

ummu said...

assalamualaikum Kella
mata nikmat Allah yang mahal harganya kan Kella.akak ada seorang sahabat yang normal akhirnya menjadi buta kerana maslaa glaukoma yang teruk pada matanya.

kella said...

Putree: orang empunya mata kata.. terima kasih... :)

kella said...

Ummu: ye ke? haah.. itu pun masalah jugak kan..agaknya apa puncanya masalah glaukoma tu ya!
mata ni memang sensetif... tu yang kena jaga baik baik..

Nadine said...

wah, sangat menawan mata Kella...macam model :)

kella said...

Nad: tocey tocey... nak jadi model mata je la kalo gitu.. boleh? suka nya dapat komen dari nad!! ;D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker