Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, March 17, 2011

Zao Shang Hao !

Assalamualaikum dan selamat pagi..

mari curi masa sikit nak kongsi apa sarapan pagi ni, semalam teman sepejabat beri kupon sarapan pagi di mcdonald! hari ni tarikh akhirnya!!
huhu.. so pepagi lagi kami dah terjah mcd untuk sarapan pagi =)


~set untuk 2 orang worth RM13++ ~

~suka hashBrown dia.. cedap le~

~ a cup of tea for me.. and a cup of coffee for him~

terima kasih ya Pian bagi kupon ni, Alhamdulillah.. rezeki hari ini...
kalau tak kerana kupon memang tak jejak le ke mcd ni...

Alhamdulillah...

korang dah sarap ke?
apa di makan?

semoga sarapan pagi yang dimakan menjadi tenaga penggerak untuk kerja hari ini..

jaga diri... :)

zai jian!



17 comments:

My Little Diary said...

sedapnya breakfast mekD.... kita breakfast mee goreng + ayam goreng jer.. huhu

PutRee SeJiNjaNg said...

lama dah tak bekfest sini...hehhe..teringin pulak...

ummu said...

assalamualaikum Kella,wah bestnya,ada yang belanja ya Kella.saya sarapan bihun goreng dan ayam goreng.
p/s; Kella sihat?

kella said...

rima: weh.. itu lagi sedap ler.. memang takleh lawah ngan mekd punya.. mekdi ni, jap lagi mesti lapo balik.. hehe..

Putree: haah, kita pun lama tak merasa ni, sekian lama baru dapat makan balik.. alhamdulillah..

Ummu: amboi, ramainya yang makan ayam goreng hari ni! ishh, kalah menu mekdi tau.. itu lagi la sedap...
kita sihat kat sini.. terima kasih.. ummu bagaimana.. moga sihat hendaknya.. :)

makdara TERdiva said...

oh! MDT ber'heavy breakfast' today..makin beratlah body ni..sob..sob..

ahsfantasy24 said...

bestny hashbrown,
hehe de ksmpatan nei nk g bfes
kt sne gak la^^m

:: noremy bte rahmat :: said...

sedapnyer dia bekpes...

kita bekpes bubur nasi je.... =(

Amy Syaquena said...

wah bestnya breakfast mcd , amy malam tadi baru makan bubur mcd..pagi nie breakfast roti je..

Adinda Amy Sensei said...

selamat pagi kella....best sarapan tuu ekkk...

Oasis said...

Kalau la bangun awal td, dpt jugak pegi sarapan kat macdonald. Huhu. Xpe2, hari minggu ni pun ok gak.

kella said...

MTD: hehehe.. takpe.. takpe.. papagi takpe. jangan memalam dah.. :)

Ahs: ha, dah dapat makan hashbrown ke? best kan? ala kalau tak sempat masih kesempatan di lain hari.. dari jam 4 ke 11 pagi.. :)

Noremy: bubur pun sedap apa... nasi tu, kita makan mekdi tadi sekarang dah jadi lapar balik... huhu.. perut mahu nasik jugak.. :)

amy: bubur mekdi sedap kan? aroma minyak bijan tu menyelerakan.. sendawa pun boleh rasa lagi.. :)

Adinda Amy: selamat tengahari dah pun kita sempat nih... :) boleh lah.. rezeki orang kasi.. :)

Oasis: ya.. esok masih ada kan... seawal 4pagi hingga 11 tu..sempat..sempat.. :)

Kakzakie said...

Amboi breakfast McD. Sekarang dah tengahari. Kakak makan nasi bawa bekal tau. Malas nak keluar, hujan memanjang.

Mimy Hamid said...

aku nak sarapan macam ko gak...bestnya...suh la pian bagi aku jugak..heeh

kella said...

kak zakie: bagud nooo bwak bekal... jimat... kita minta kawan tapau kan aje.. lapodah nie.. mekdi tadi dah kemena2 je... :)

mimy: ko nak ke weh> nt aku tanyakan kat si pian tu ada lagi tak... kwn serumahnya keja mekdi weh... heheh :D

munna said...

teringin betul bila tgk iklan kat tv breakfast mcD ni... apakan daya kat sini takde set ni...

sw33tdarling said...

kita pun mmg tak jejak laa bfast McD kalau kena beli sendiri.. hehehe

Nadine said...

Kitaorg pun br dpt kupon bekfast McD baru2 ni. Plan esok nak pegi terjah McD. How I wished I boleh minum kopi...huhuhu. rugi tul :P

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker