Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 12, 2012

Sizzling Yee Mee lagi

Assalamualaikum,

Seperti tidak jemu, setiap kali tetamu datang menu yang wajib ada ialah Sizzling Yee mee!

agaknya dah jadi trademark dah kot... kalau datang umah mesti nak buat ni..
sebenarnya baru baru ni je pun.. ye la... semenjak dah beli hot plate hari tu.. jadi bermula dari beli tu la asyik dok buat ni je..
lagipun senang je nak buat! heheheh =p
Abbi la.. dia kalau boleh kat rumah tu sentiasa ada stok untuk buat sizzling yee mee ni, kalau orang datang senang katanya.. buat je nih.. pasti orang suka katanya!
errrr... ye ke ni b.. ke u yang suka!? heheh

tapi, betul.. ianya menu yang lain dari yang lain..
dan memang mampu membuat keterujaan kepada sesiapa sahaja tetamu yang datang.. Alhamdulillah..
asalkan mereka suka.. aku amat bersyukur...


~ cantik kan telur kuning tu? telur omega tu kaler oren semacam je.. =)  ~



~ Keluarga poksu yang datang bertandang minggu lepas... terima kasih sebab sudi datang.. kebetulan maksu ada kursus.. so paksu ambil kesempatan datang ke KL untuk ambil maksu bersama anak2nya... meriahlah Sabtu Ahad kami dengan riuh rendah bebudak tu...
2 hari berturut2 mandi kolam.. di kecil Bahiyyah tak mahu naik la kalau dah masuk dalam air.. walaupun dah ketar gigil pun nak berendam jugak! ~

stok sizzling dah habis.. nak kena topup ni.. tapi dah nak dekat puasa kan... =)

kalau ada sesiapa yang nak makan sizzling mee mai la datang umah.. insyaAllah kalau ada rezeki tak kemana.. =)

oh ya.. nak resepi Sizzling mee?? Klik SINI atau SINUN

Selamat mancuba! =D

ok, sampai jumpa!

4 comments:

munna said...

aduhai sedapnya...terliur kak munna tgk sizzling mee tu

ieda said...

alahaiii terliuq nyeee lah hai.....
dah lama x makan nie

LYAfrina said...

weeeeeeeee..cedap eyhhhh...

**salam kella..hrp kella sht2 je..lya dh lama update & bw bblog..arini bru la start bw..

Ann Ishak said...

nak datang umahlah macam ni, saya nak makan sizling yee mee :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker