Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, July 9, 2012

Buat Baik Fikir Positif

Assalamualaikum,

malas nak layan fikir yang bukan bukan..

aku hidup bukan mahu mencari lawan

kalau ikutkan rasa meroyan

nanti sesenang je kena serang dek sawan


hidup memang tak dapat puaskan semua

tapi lakukanlah yang terbaik sahaja

kerana perhitungan nanti bukan antara kita dan mereka

tapi Allah yang Esa juga la Mah Mengetahui segalanya





~ Baik layan durian weh.. duri duri di luar pun..dalam nya super lazat... 
lebih baik dari  duri dalam daging!~










6 comments:

Nadine said...

betul betul betul...layan durian lagi best! ;)

Kella said...

Nadine: tq nad... =)

miloais milo said...

layan durian memang de best lah!
hak hak hak

Asfaliza Mohd Yatim said...

sedap nya tgk durian tu bergayut gayutan

tun_telani said...

Salam kenal kella... sorry baru berjaya kunjung balas, sgt teramat bz. huhu.... xsure resepi tiramisu yg mana, dh lama x buat. terpaksa diet skrg, nnti takut x muat baju raya ;p

@cu SaYaNg said...

meriah nye durian!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker