Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 12, 2012

Bufering Earning katanya..!

Assalamualaikum,

tadi singgah ke blog Wilayah Hijau Hanny , baca hanny citer pasal BE..
huhuhu... aku memang jahil ssangat bab nuffnang dan BE ni.. tapi aku tahu memang kebanyakkan blogger semua tahu apa BE ni.. yang aku tahu..bila ada BE maknanya dapat duit lebih sikit.. ye tak?
minggu minggu lalu ada bukak nuffnang gak, tengok ada 2 BE... pastu tadi baru bukak balik bila Hany dok sebut ... tengok2 ada 1 BE pulak... tu...
Toyota punya...



Jadi... bila ada BE ni.. apa perlu dilakukan?

jangan la ada orang komen marah2 kat aku weh.. aku tahu aku lembab sikit bab2 BE nih..


~ wah.. berjaya satu entri hari nih!! ;p ~

5 comments:

Unknown said...

bila ada BE selalu orang kata rajinlah update blog dan BW. BE yang tinggi bergantung kepada trafik blog, kalau trafik blog tinggi, tinggilah BE biasanya. So, apa cara nak naikkan trafik blog kita? Yg mudah, rajin update dan BW lah biasanya...

miloaiskurangmanis said...

min earning untuk cashout rm50 kan???
so kena cukup kan rm50 or above baru bleh cashout kan - nak cashout camne .... iols tak sure nokkk.... sebab BE iols pun nan hado jahhhhh!~

faraherda.razalan said...

Awak dpt BE. Kenapa sy tidak? Hehehehe...

Gurau je. Semoga murah rezeki. Tapi klu nak BE kencang, rajin2lah karang entry. Bukan takat BE je kencang, kami pun boleh lepas rindu.

=D

Rohani Hashim said...

setahu hany bila ada BE ni, kalau org brkunjung ke blog, jadi makin naik la BE tu, sbb tu bila ada BE ni kena rajin update blog n rajin BW, sbb kalau BW nnti org akan kunjung balas, cenggitu la...huhu ntah btol ke idok...

kurus said...

betul ckp kak yus tuu, thumbs up
& tahniahh dikkk


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker