Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 5, 2012

Bergembiralah..



Assalamualaikum,

kita sebagai manusia memang tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan..
kadangkala emosi dan nafsu merajai
perasaan marah, benci, sedih dan berduka seringkali sukar untuk kita elak.
ya.. kita manusia biasa.. lemah dan seringkali gagal mengawal emosi yang membuatkan kita menjadi orang yang sesat.. lalai
mengundang musuh

Lihat di sekeliling..
Allah menciptakan semesta alam ini bukan tidak bersebab!
Alam yang indah ini cukup membahagiakan bagi sesiapa yang tahu menilai dan mahu menghargainya..
percayalah.. jika kita duduk sejenak.. hayati dan nikmati keindahannya.. hati akan rasa bahagia

maka, mari kita jadikan setiap ciptaan Allah di sekeliling kita ini sebagai aset, sebagai bahan dan sumber untuk kita terus berasa gembira! 
untuk kita terus berasa bahagia dan ceria..
tenang dan damai..
dan kuat, untuk menempuh setiap dugaan dan cabaran yang mendatang..

Salam sayang.. salam gembira..

=) 

9 comments:

kakcik said...

Kakcik gembira melihat pemandangan yang indah itu. :)

miloais milo said...

tepi pantai kah itu???

memang awesome tika sunset and sunrise...

faraherda. razalan said...

Tgk blog awak je, sy tau awak mst ceria orgnye kan? Rasanya awak ade g gath kat umah Dato' tu kan? Sy mcm rs awak ade sana. Cuma mcm tak de rezeki nak berkenalan betul. Ye tak? Kan?

Walau apapun, klu sy sedih...sy boleh msk blog ni. Tgk choc chip awak yg menawan tu. Heee~

:: Mrs.Eady :: said...

Canti nyer pemandangan ciptaan Allah :)

Hanis Azla said...

semoga segala yg dapat kita nikmati akan membuatkan kita menjadi hambaNYA yang lebih bersyukur.. insyaALLAH

Kakzakie said...

Cantik Kella.
Moga terus gembira, ceria, tenang dan damai..

Tihara said...

macam mana nak bahagia kan kalau sana sini tamak rebut kuasa...dunia semakin teruk..

Nadine said...

InsyaAllah..akan lebih menghargai apa yg ada disekeliling slps ini. TQ for sharing my dear.. :)

LYAfrina said...

salam kella.. sori bru dtg sini..lya dh beberapa hari x bw sbb krg sihat...

nice view...

bergembiralah selagi bpluang utk merasai nikmat itu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker