Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, July 24, 2012

Astagfirullahala'zim...

Assalamualaikum,

Istighfar panjang aku tadi...
pagi pagi naik darah sampai ke kepala.. hingga buatkan aku meninggikan suara!
astaghfirullahala'zim...
aku tenang2kan diri sendiri...

(aku dah taip panjang2 ni ... tapi delete balik.. sebab tadi menulis mengikut emosi.. tak perlu la di tunjukkan kat sini.. astagfirullah..)

Apa yang aku boleh katakan...
dalam persahabatan ni .. perlulah ada kepercayaan..
tak guna bersahabat jika tiada lagi kepercayaan..
kamu menyatakan yang kamu ikhlas berkawan dan ingin semuanya bersih dan terang..
tidak mahu selindung2 dan perlu berterus terang!
ya aku setuju!
ada sesuatu yang kamu sangsi terhadapku, lantas kamu bertanya untuk kepastian,
dan aku menjawab,
namun jawapan jujurku tidak memuaskan hati mu?
apa kamu mahu aku mengaku pada sesuatu yang tidak aku lakukan?
ya...samada percaya atau tidak.. itu hak kamu..
jika jauh di dasar hati mu tidak percaya..
apa boleh aku lakukan?
walau aku berteriak pertahankan kejujuranku,
namun tetap tidak ada gunanya jika kamu sukar untuk terima..

ouhh...
terasa sungguh..
kecil pula jadi hati ini...
kamu kamu adalah sahabatku..
dalam diam berpakat menyangsi terhadapku?

Isshh ishhh ishh
terasa kesian pada diri sendiri...

sebab aku sayang sanagt pada kamu kamu...

sedih pula...

hubungan ini nampaknya telah tercalar...
sayangnya.....

Dugaan dan cabaran untuk aku di Bulan Suci Allah ini...
aishh.. tak sangka pula!
hummm...

sabar... sabar... sabar..

oh! Jom la kita pergi solat Dhuha dulu!
Subhanallah....
walhamdulillah..
walaa ilaa ha illallah..
Wallahu Akbar..

9 comments:

Kakzakie said...

Syukurlah kella sedar atas apa juga ujian. Tercalar dek isu yg sedikit tapi kesannya panjang.

Pujuk hati terus sabar kella..

kakcik said...

Betullah. Kadang2 kita rasa kita betul, tapi salah di mata orang. Hanya Allah Yang maha Mengetahui. semoga segalanya jernih kembali. :)

anaa said...

cabaran dalam berkawan cenggitu la kella...pertahankan kebenaran mu..

@cu SaYaNg said...

hubungan acu & sorang kawan baik jadi renggang gara2 lelaki...sedih bila difikirkan balik :(

nabilah_2908 said...

adat dalam satu perhubungan...masalah macam ni memang susah tuk dielakkan...

sabar la yupp... Allah nak bagi Kella pahala lebih..sebab tu Kella dapat ujian macam ni.. :)

Myra Jay said...

Semua tu ujian, yang penting kena banyak sabar kan...

Dalam bersahabat kalau ianya ikhlas pasti tak akan ada yang tak puas hati kan..

Sabar ye..

Kella said...

Terima kasih semua... =')

Cendol said...

yelah dlm bersahabat ke ape jua hubungan,mesti ade kepercayaan.sabo ye

Dyanna Shariff said...

I'm crying to hear thiz! Feel upset too! Bcoz we know who we r

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker