Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 11, 2012

Stok Raya Cheese Jalapeno


 Assalamualaikum,

Nak iklan kejap boleh ya.. =)
ini.. stok serbuk Cheese Cheezy wedges dah sampai ni..
atau lebih dikenali.. Jalapeno Cheese

Kali ni order lebih sikit sebab banyak permintaan untuk persediaan raya katanya, walaupun puasa pun belum.. tapi beli siap siap.. nanti hari2 terakhir dekat raya.. takdala rasa sangat perbelanjaan untuk hari Raya..

memang betul..
Raya tahun sudah.. semasa di kampung menu kentang goreng/wedges bersama sos cheese ini memang mendapat sambutan untuk rumah terbuka..
yelah.. Hari raya, menu kat mana2 pun mesti sama kan..
jadi orang nak cari makan yang ringan2 je..
tapi kalau dah makan banyak...., jadi berat jugak! hehehe
so berhati hati pada yang sedang berdiet laa... huhu




 

 ~ ada pek 200 gm dan 500gm~



 ~ yummm yumm...~

Jadi boleh la singgah ke katalogkay.blogspot.com 
untuk maklumat lanjut..

=)



~mimy... kamu punya ku kirimin ya! kalo tunggu aku memang entah bila mahu ke sana..~


4 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

saya dah rasa, memang sedap!

miloais milo said...

sedapnya.... :D

Kakzakie said...

Nampak gambar yg kella tepek pun kakak dah terliur...

Myra Jay said...

Sedap sedap..
MJ punya stok pun ada lagi :D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker