Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, May 3, 2011

Aku Datang! Rindu...

Lirik Untukmu - Feminin


Angin bayu membawa diriku
Sepintas lalu ku terkenangkanmu
Memori silam meresap malam
Kenangan bersama tersimpan selamanya


Walaupun kau pergi jauh dari diri ini
Cintaku masih bersemadi di hati
Keyakinan kita kan kembali
Menghidupkan semula janji bara cinta


( korus 1 )
Kita bersama mengejar mimpi
Terpisah sementara kupasti
Suatu hari nanti
Cinta kita bersemi
Kembali menerangi
Mekar di taman hati


( korus 2 )
Walaupun jauh pandangan mata
Kuyakin kau kan tetap setia
Begitulah ku jua
Keikhlasan di jiwa
Dan cintaku hanyalah
Untukmu


Saban hari diriku menuggu
Khabar berita darimu di sana
Gerimis senja kembali reda
Kerinduan di jiwa
Kau jadi penawar


Rinduku padamu tak dapat ku terkata
Setiap saat waktu bagai terlalu lama
Bila kita kembali bersama
Hiduplah semula
Janji bara cinta


Yeah...
Mimpi yang dikejar telah pun menjadi nyata
teristimewa untuk anda semua...
Untukmu...

Assalamualaikum..

menyanyi nyanyi dahulu.. baru nak kasi salam kan.. hmm

rindu laaa!! Rindu kat belog kesayangan ni dan rindu kat kamu kamu dan kamu di sana...

bersyukur atas nikmat sementara yang dikurniakan oleh Allah untuk hari ini.. atas rezeki yang tak putus putus sehari harian.. Terima kasih ya Allah.. syukur Alhamdulillah..syukur atas segala nikmat.. kemudahan.. kesenangan.. kemampuan yang telah kau berikan ini.. syukur kerana aku masih mampu mengucap syukur..
syukur kerana aku masih mampu menekan huruf huruf di papan kekunci ini untuk menzahirkan rasa rindu yang indah ini pada yang mahu menerima..



















~Motif gambar? tumpang gembira atas kegembiraan orang lain yang menerima berita gembira itu.. syukur..





Selamat menjalani kehidupan baru di hari ini pula dan semoga semua yang kita lakukan adalah kerana Allah..







6 comments:

~aSFaLiZa~ said...

amin... semoga semuanya termakbul ye

My Little Diary said...

i pun rindu jugak ni...
:)

Prince Halilintar said...

lagu tu zaman prince sekolah2 rendah tu..lame xdgr lagu tu..hehe...semoga hari2 mendatang ni akan lebih gembira pada tuan blog ni.. =)

LYAfrina said...

WELKEM BACK.. LAMA GAK KELLA MENYEPI YER...

Kakzakie said...

Bila lama tak bertamu akan ada rindu....

nabilah_2908 said...

lagu feminin....teringt time sekolah2 dulu..hehehe...

welcome back Kella.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
HOMEMADE PIZZA

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker