Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 16, 2011

projek makan makan

Assalamualaikum,


macam huru hara je blogspot baru baru ni? blogspot under maintenance kita semua pun turut kalut kan..
mahu tak, abis komen2 macam hilang je? kan? frust!

penangan blogspot sungguh!
tapi kelihatannya semuanya dah kembali ok!

so aku nak sambung balik citer citer yang dah terbengkalai hari tu..
ingat tak aku penah taip tentang projek2 yang memenuhi jadual harian.. salah satu nya ini lah..

projek makan makan..
**************************************************



Bawah ni ialah projek 250! eh bukan, 300 sebenarnya.. projek 300 tat buah!

buat ni untuk teman sepejabat abbi, untuk majlis kesyukuran..

buat ni hari Jumaat, petangnya nak kami nak balik kampung



namun, Alhamdulilah.. sempat siap seperti yang dikehendaki..





~ so apa tunggu lagi, tempah la sekarang! sementara stok masih ada! huhuhu... ~



*****************************************************



Ahad tu, balik je dari kampung pula, memang ingat esoknya hari isnin kena sediakan spagetti ni!

ingat nak buat pada malamnya, tapi dek keletihan aku tidur awal dan bangun awal pagi untuk siapkan semuanya sebelum ke pejabat! mula2 dah risau jugak, takut tak sempat, tapi Alhamdulullah.. sempat! =)

buat ni atas permintaan ramai, untuk majlis suka suka meraikan kenaikan pangkat teman sepejabat iaitu Kak Ummi yang juga akan berpindah ke tempat bertugas yang baru..



All da best kak ummi..




~ siap tabut 'parmeesan cheese' lagi kat atas tu..~



*************************************************



ini pulak citer lama, aku tak sempat nak keluarkan entrinya,

tentang Ameen, budak praktikal di pejabat kami yang telah berakhir praktikalnya hujung bulan lalu..

budak ameen ni memang bagus, walaupun ada sedikit nakal, hehe..

Ameen ni banyak menglibatkan diri dalam aktiviti dan program yang pejabat kami jalankan, dah macam staff kami pula..



gambar bawah ni adalah antara aktiviti makan makan bersamanya sempena hari terakhir beliau..



Ribuan terima kasih untuk Ameen sebab dah banyak membantu masa kat sini, harap harap ameen tak ambil hati atau terasa seperti dibuli pulak semasa disini.. hehe

Selamat maju jaya dalam semua bidang yang diceburi.. =)





Itu sahajalah dulu serba sedikit cerita yang ingin ku kongsikan dari hari tu lagi! hmm..

reputasi berbelog semakin menurun nampaknya nih!

ishh..



Selamat menghadapi hari Isnin dengan penuh bersemangat! :D





tak lupa nak ucapkan Selamat Hari Guru juga buat semua pendidik ! =)

7 comments:

Kakzakie said...

Menggoda sungguh tart kella. Banyakknyerrr.. sampai 300.

Blog dah pulih tapi hati masih terguris dek komen teman-teman hilang tanpa alasan.....:(

My Little Diary said...

wahhhhh sedapnya.... nak cikit.. huhu

MataHati @ MH said...

mula2 tgk buah tu ingatkan nak buat rojak buah tadi..rupa2 nya tat buah

Selamat menyambut Hari Guru buat rakan-rakan blogger dan juga mereka diluar sana yang menjawat jawatan pendidik anak bangsa. Jasa, pengorbanan dan budi baik kalian hanya Tuhan yang mampu membalasnya. Buat kaum ibu, kalian juga adalah guru kepada anak-anak tersayang. Dari kalian, mereka menerima pelajaran pertama..

LYAfrina said...

MACAM2 CERITA..

MMG HURA-HARA MASA BLOGSPOT BUAT HAL.. FRUST SBB SEMUA KOMEN HARI KHAMIS HILANG :-(

Adinda Amy Sensei said...

hai kella...lama tak singgah....apa khabar..

Nadine said...

Wah, bagusnya Kella. Sudah boleh buat biz catering nie ;)

CT NoArIzAh ArIs said...

Spaghetti tu tetap jadi feveret sy .... nmpk sodap sgt!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker