Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 22, 2011

Gila Kentang Inai..

Gila berinai la pulak..
 
~mula mula pakai kat jari je....  pakai mase rehat kat opis.. senang je pakainya.. lagipun cepat kering.. tu dah kering la tu..~



 
~ balik rumah pulak sambil tengok tv..pastu meleret nak lukis lukis pulak, gatal tangan ni nak conteng conteng, almaklumla.. inai muncung tirus.. senang je nak membentuknya.. ~

~ inilah hasil contengan itu tadi.. ~


Jong jong inai
Mak ipong waja wali

Jong jong inai
Mak ipong waja wali
Sepak tunggul inai
Berdarah ibu kaki

Semangkuk jerluk
Sepinggan dagang
Tak cukup pulut
Tambah nasi dagang

Jong jong inai
Mak ipong waja wali


terima kasih pada ' aku anak muda' dan 'prince halilitar' sebab sudi sudi ikut blog ini.. :)

19 comments:

seminggu sekali said...

oh waja wali.

saya nyanyi selama ni raja wali. haha

terima kasih.

gedek! said...

Wah!

Berseni kamu ni...

tangan sebelah lagi, lukis kartoon pulak...

azieazah said...

Kiter pun minat berinai macam ni. Lukis bunga, tapi kat atas kaki. Cuma nak melukis sehalus tu yg tak reti... selalu comot.

Mimy Hamid said...

macam nak kawen lak ko..heheh beb lawa nya ko ukir...klu aku tau hr tu aku suh ko yg buatkan aku inai..

Kakzakie said...

Macam pengantin baru pulak dah... Kalau bagi kakak bunga tu entah jadi apa agaknya. Tak pandai nak melarik la kella....:)

hans said...

kreatif

Cik Pah said...

pandainye lukis..kalau cik pah nak buat garis pun bengkang bengkok..haha

mzhany said...

ahaha betol mcm nk kawin lak.hehehehe

My Little Diary said...

wah....
betapa senang di dlm hati
memakai inai di jari
:)

Nadine said...

cantiknya ukiran inai Kella! berseni sungguh :)

Mak Su said...

cantik! pandai lukis ek :)

hani@debumelukut said...

meh sini nak lukis mickey mouse.

Citarasa Rinduan said...

selamat malam sayangku kella

amboi2,,.berseni adikku nie...
kak suka pakai inai.. tapi tak pandai nak lukis..hahahah

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik..buatkan untuk saya...hehe

Mak Su said...

boleh lukis orang lidi :)

hans said...

fuh
nampak menarik

miloais said...

nak jugakkkkkkkkkk!~

hik hik hik

~aSFaLiZa~ said...

pandai lah kella lukis inai.

munna said...

dulu pantang nampak inai mesti nak pakai...skrg ni dah tak minat...pandai kella lukis inai tu cantik...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker