Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 9, 2011

penat jugak..

penat belum reda..
baru balik rumah semalam,
macam macam cerita yang boleh dikongsi, sampai tak tahu mana nak mula dulu..

kawan kawan pun tak sempat aku nak singgah singgah lagi ni..
maafkan aku...
kebelakangan ni agak sibuk pula..
cerita yang lama pun belum di keluarkan lagi, dah masuk cerita baru..
termasuk la projek projek yang dah di plan dan juga yang 'ad hoc'!

maaf ya teman 2 aku tahu kamu masih singgah singgah ke sini..
cuma aku yang masih belum sempat sepenuhnya .. maaf..

semoga hari hari yang mendatang, lebih baik dari hari hari yang telah berlalu..

jaga diri..
jaga peribadi..

9 comments:

MataHati @ MH said...

utamakan kerja..
ada waktu lapang baru berblogging... :)

Dira ;) said...

nak gambar secretaries week dear

ciK LyndaWawa igUana said...

saya pun penat........erm..sok last paper...

Citarasa Rinduan said...

selamat malam kella..

moga2 kamu sihat2 sahaja
utamakan yang penting dahulu yer dik

Prince Halilintar said...

cik kella: ok take ur time..tapi jgn lupe cite n share2 ye pe xtvt tu..hehe

mzhany said...

jaga diri, hiasi peribadi...hihiihihiii

miloais said...

tak pe nokkkk....
janji uols masih ada masa untuk diri sendiri..... :D

Mak Su said...

take care :)

Kakzakie said...

Urus mana yg lebih penting baru boleh berblog.....

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker