Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, December 30, 2011

Selamat Hari Lahir Acik aka Migha

Assalamualaikum,

Salam Jumaat, Salam penuh keberkatan..
Entri istimewa ini ditujukan pada adik kecilku
Acik!

Selamat Hari Lahir di ucapkan untuk beliau pada..
27hb Disember yang lalu..
disebabkan ianya istimewa, so baru hari ni buat entri tentangnya.. ;p

Selamat Hari Lahir cik...
semoga beroleh kesejahteraan,
kesihatan yang baik,
 keberkatan dari Allah..dan dipermudahkan perjalanan hidupmu..

Jadilah  wanita dan anak solehah..
untuk mendapat keredhaan Allah dunia dan akhirat..



dulu dulu masa kecik dia ni nakal!
suka menjerit meraung!
buli abang dan kakak2nya yg sentiasa kena beralah..
yela masa tu lama dia jadi yg bongsu..
dah besar..
suara pun sayup2 je..
susah nak dengar dia menjerit, (kecuali jerit kat adik lelaki bongsunya pula!)
jadi mangsa buli kakak2 abang buat kerja
actually bukan buli la.. kami nak mengajar.. supaya dia pandai buat kerja.. ;p

Oh lupa, gadis kampung ini dah datang bandar..
dia dah tinggal dengan aku sekarang ni
senang la nak buli!
Alhamdulillah.. rezekinya di sini.. syukur, sekurang kurangnya dah dapat kerja..

banyak nak citer tentang gadis ini,
next entri lah..

available ke tak?
selagi belum kawin selagi itulah dia available kot.. kan?
sekarang tanggungan papa dan mama lagi..
amanah papa pada aku.. memang panjang lebar..
InsyaAllah pa..
tak dengar cakap kasi 'piat' aje..!


Selamat Hari Lahir Dear Sistah...
Lots of love.. =)



buat kejutan di hari lahirnya, dia ingat kami semua tak ingat! terkujatt juga dia, hehehe..

10 comments:

IMANSHAH said...

selamat hari lahir

gedek! said...

upload la gambar dia masa dia terkujat....

PCL said...

salam, nk ucap hepi besday gak lah kat dear....hahaha tumpang gembira bila mereka semakin dewasa di ambang 2012.

kasihibu said...

selamat hari lahir buat adik
semoga di berkati di rahmati dan di redhai oleh nya yang Esa.

seronok duduk denan adik kan? tak lah rasa kerinduan sangat di kampung halaman

Mimy Hamid said...

syg kakak pada adik nya..sweet..hepi besday acik :))

Acik Erna said...

assalam kella..selamat hari lahir buat adik kella yang comel ni
semoga menjadi anak solehah

eB ezrin said...

slamat hari lahir dari kami juger yer? :)

luahfikiran said...

SALAM,
Singgah dan Ucapan selamat tahun baru 2012M dan 1433H drpd LF dan isteri. Mendoakan moga kita semua sentiasa di atas landasanNYA.

luahfikiran said...

Salam,
Selamat Tahun Baru . Mendoakan moga kita semua sentiasa dalam perlindungan Allah

cun09 said...

salam kella...

selamat hari lahir acik ^_^
semoga diberkati dan dirahmati oleh ALLAH sepanjang hidup ini...

**moge kella sihat**

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker