Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, December 15, 2011

Mana Mau Lari..

~ checkmate!! u cant hide.. and cant run anywhere dah..~


haha.. best kan sesekali layan chess nih..
aku kalau main dengan b kami macam sama level je.. err.. b memang dah byk kali menang kot.. dan aku...
pun akan banyak kali menang jugak nanti! huhu... ;p

oh, dah alang alang citer pasal game kan..
kat rumah aku ni memang byk indoor gamenya.. =)

~Dart... setiap kali saudara mara datang.. ini lah yang di tujunya dulu.. riuh rendah rumah jadinya! ~..

 ~ congkak ni pinjam dari rumah mak, katanya kat rumah tiada orang main pun, jadi kami pinjam dulu.. main dengan achik, aku asyik menang je! hehe.. dia pula tak puas ati..katakan aku main tipu lak! =p
hari tu saudara mara datang pun teruja nak main ini congkak....
congkak 'jangan pandang belakang congkak'.... ~

~ karom ni kami beli di kedai terpakai.. masih elok dan murah pula tu.. jadi terus rembat la..
dan untuk makluman, aku belum pernah main lagi.. tetamu tetamu yang datang je yang main.. 

 selain tu ada jugak.. sahibba.. dam dan lain lain.. tengah cari saidina pulak ni..

korang korang semua macamna? suka ke pmainan indoor gini?
jom la kongsi.. =)



~Pertemuan Blogger lagi 2 hari la.. debor pulok rasenyer...~

6 comments:

bujal X said...

huiyo~~siap ada congkak tu~keh keh~~

Kakzakie said...

Rumah kakak congkak, dam ular, seremban, sahibba adalah... tapi yg main anak-anak, kakak dah malas nak layan nie semua...

Mimy Hamid said...

aku layan congkak ngan saidina...sahibba tak reti..catur lagi la tak reti..heheh

Kazaztan Team said...

dah mcm zmn pas PMR...ada indoor game...ehehhehe

~izan~ said...

menarik! sambil2 bermain boleh eratkan lagi kasih syg..gaduh2 manja time game takpe,dibolehkan ehehe

miloais milo said...

kat rumah iols hanya ada congkak dan sahibba aje...
tapi anak2 sedara alo datang - depa bawak jugak monopoli ke...
kalo yg kecik2 tu - siap bawak dam ular lagi...
chess - iols tak reti main! ekekekeke

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker