Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, June 14, 2011

“I like Nippon Paint because its complete my life"



Alamak! masa masih ada!
Mana mungkin aku mahu melepaskan peluang untuk memenangi 'makeover' bilik dari Nippon Paint ini! uhhh...
Mana mungkin aku mahu melepaskan peluang untuk Nippon Paint mewarnai bilikku dengan warna warna yang  mampu meransang minda dan jiwa ku...
Mana mungkin aku mahu melepaskan peluang untuk mendapatkan sebuah bilik sangat mesra alam.. hehe...

Pastinya hati akan damai, jiwa akan tenang dan mata akan redup tatkala masuk ke dalam bilik yang dilimpahi dengan warna warni bak pelangi dari Nippon Paint
Satu lagi yang aku sangat suka dengan cat ini ialah, ianya sungguh mesra alam! menyokong kempen 'hijau' yang sedang berjalan di seluruh dunia sekarang ini!!
dan tak perlu risau untuk memakai penutup hidung tatkala menggunakannya.. kerana catnya tidak berbau.. malah sangat mesra  baunya.. =)
Agaknya memang tak keluar rumah la gaya nya kalau dah bercat dengan Nippon ni! hehe
sangat best jugak kalau dalam bilik dipenuhi dengan ini!

wah! boleh peluk peluk! nak yang besar punya!! =D

Akhir kata!
tanpa Nippon Paint maka tidak lengkap la sesebuah rumah itu! 

=)

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker