Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, June 24, 2011

Cokelat se cokelatnya..

Assalamualaikum,

ni nak kongsi cerita sikit je ni.

dan untuk Deena Farhana juga.. mari dengar cerita ini! =)

Aku telah berjaya membuat Kek Coklat resepi mama ini, permintaan dari Kak Nurol..
terima kasih kak.. =)
wah.. tak sangka pulak.. menempah nempah puloks..
syukur Alhamdulillah..
tapi saya budak baru belajar je.. so tidak lah hebat sangat ..

~mula mula macam ni je.. ~

~ pastu gatai tangan nak tulis la pulok... hu.. ~

Itu sahaja ceritanya..
kalau nak resepi saya pun boleh kongsi, nanti akan ku update balik rumah nanti, sebab buku resepi kat rumah! hehehe..

sekian dari ku.. untuk mu.. with love.. =)

6 comments:

mzhany said...

sedapppp!

nabilah_2908 said...

oh...nasib baik la sy bukan peminat kek coklat...kalau tak..mau terliur nengok kek ni... ;) :) ;)

musollahehsan said...

SALAM,
BUAT BANYAK2 DAN JEMPUTLAH RAKAN2 BLOGGER INI KE RUMAH !

deena farhana said...

wah..........comeinyeee kek....mestii sedapp nih...aduhai...xsaba nk turun kL,jumpe kella ni....

Rtp Farra Arisha said...

meleleh air liurrr arisha tgk. nakkk jugak!

Mimy Hamid said...

kek coklat basah eh..resepi yg ko pernah letak dulu ke

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker