Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, March 22, 2010

APA?? Akukah Pemenang Itu?

hehehehe.. tajuk tak bley blah... kayak menang besar ja !! hey.. mesti excited maa...
bukan senang nak jadi pemenang.. ingat balik mula join wedd contest by kak Lynn.. best 30th & dan pemenangnya jatuh kepada...


tarra...




Apa nak cakap..? Alhamdulillah.. syukur...dapat tempat ke tiga.. cantik jugak la kiranya gambar kawin tu! rezeki.. tapi betul, sebenarnya harapan dah tipis je rasenya, sebab apa sangat la gambar aku dibandingkan dgn photo2 lain yg lebih glams canggih manggih.. tapi mungkin berkat muka kami yang penuh kasih sayang tu yg buat juri2 tu tertarik hati memilih gambar ni! (ecceehhh..) Alhamdulillah... mereka lain yg terpilih tu memang tak disangkal..cantik gambar diorang.. yang lain2 pun tak kurang hebat.. juri mesti pening pale nak pilih mana satu..


Apa pun, Terima kasih untuk Kak Lynn sebab menganjurkan contest camni! thanks so much! thanks to juri2 juga sebab pilih gambar ku... rezeki ni..syukur..

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker