Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 31, 2010

Pesta Buku Antarabangsa, PWTC

Hampir2 aku tak merasa nak ke pesta buku ni!
aku memang sangat teringin nak ke pesta bukut ni, coz ada buku n magazine yg nak dibeli! hari2 akhir pesta, mr Hubby lak out to da station! camana nih! (tulah, biasa pergi berdua, bila sendiri cam terbantut lak!) tapi katanya, pergi lah sendiri.. ajak sesape kawan..! orait, tetiba lak si Mimy pon nak pegi! so leh la jumpanya di sana, tapi kami pakat, masing2 carik dulu buku yg masing2 nak, dan bila dah settle je terus roger!

Sampai kat sana tetiba dapat call dari si Era, kwn lama dulu, katanya juga ada di Pesta Buku! ngan Kak Ita! wahh.. lama tak jumpa tu.. berbelas tahun lamanya!


~ kak ita maitain kurus! masih cam dulu! anak dah 3 beb..~


~ ini lah dia si Era! kawan mase sekolah rendah n Men. masih single mingle! terbuka untuk permohonan... hehehe sempat la jugak bercerita ceritu tentang kisah2 scandal mandal.. ishh..~

sampai Era dah balik pon aku tak jumpa2 ngan Si Mimy ni! kol tak dapat, ishh! agak dah balik ke budak ni... kol lagi.. text sms lagi.. tak dapat! huuu.... aku dah abis beli buku nih..
kol lagi sekali!
Akhirnya, dapat cakap ngan dia, dlm suasana bingit, hingar.. luckily pula kami kat tempat sama! cari2.. akhirnya jumpe!!...


~ haa.. lama gak tak jumpa ko yek mimy! sedapnya kena peluk ngan mimy.. hihihihi...
(semua gambar ngan mimy ni ehsan dari mimy..phone aku dah ketandusan..~


~ haruslah bergambar kan.. tonangan mimy pon ada sekali, bagus dia, mahu jugak mensnap2 gambar..~


~terjumpa lak si Eja kat Mall,

hai.. byk sungguh jumpa kengkawan kat pesta buku nih! gembira sangat! yeah, mr hubby di seberang lautan.. takleh pikir sangat nanti tersebak.. hehehe!



~ antara buku yang dibeli oleh ku... and some magazine.. tak sempat nak snap pix! yeya.. selamat membaca.. jangan taruk kat rak buku sebagai hiasan sahaja! hehehe.. kata-2 perangsang untuk diri sendiri!~


~ buku ni nak present kat mr Hubby pada 9hb April ni, our monthly anniversary! takpe, dia tak pernah sempat nak baca blog aku punya..~

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker