Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 31, 2010

2Award - Beautiful Vs Top






Here are the rules to accept the award:

1. thanks & link the person that gave you the award

2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discover and think are fantastic

3. contact said blog and let them know they've won the award

4. State 7 things about yourself

Aku suka nak ambil award ni dari Mimy! thanks so much ya fren.. i think im in yer list ya! even i dont think that im a top and beautiful? hehehe.. down to d earth.. hihihi..

dan untuk pass this award kepada 15 blogger lain? uhhh.. byk tu... tapi takpe..aku random kasi kat diorang lah yek!


and 7 things about me;
1. Anak pertama kepada mama and papa, + mak dan abah.. kakak kepada 5 orang adik + 4 org adik in law.... and im absolutely a lovely and a caring wife to Mr Zule! and im damn sure wanna be a mum.. one day.. yeah..may God blessing.. Amin..
2. saya tahu saya seorang sensitif! dalam byk perkara! dalam kehidupan seharian.. bersama suami (paling byk yg aku sensitif) , cepat tersentuh juga dgn pkara2 berkaitan kehidupan manusia... rohaniah..
3. Suka jalan-jalan! cuti-cuti , ronda-ronda dengan suami dengan family... dapat rehatkan minda..luas pandangan.. hargai ciptaan Allah.. aku memang suka mhayati keindahan-keindahan alam yg cantik, unik, bahagia je rasa..
4. Badminton! dari kecik aku dah main bminton.. tak da lah sampai wakil negara pun.. tak sempat nak asah bakat ke peringkat lebih tinggi! tapi permainan itu memang dah sebati dalam diriku!
5. im am down to da earth.. low profile.. aku tak reti nak nunjuk bagus atau pandai.. kalau ada sesuatu kelebihan pd diriku biar dalam diam sahaja dan biar orang lain mengakuinya sendiri, tak perlu aku tunjuk hebat.. (sebab aku mmg malu nk terima pujian nih..) apa pun segala kelebihan datang dari Tuhan
6. Aku suka makan! makan pula perlukan masakan! dan rasanya aku dah tersuka bidang masakan nih.. masak yg luar dari kebiasaan.. aku suka mencuba resepi baru sebenarnya, dah tentu2 sebut pasal makan berhubungkait dgn dapur.. aku suka nak ada peralatan daput macam Rachel Ray tu.. dan peralatan dapur yg aku suka ialah... Pisau!
7. never give up!
so sesiapa yang saya ketuk pintu jemput tu, sila2 lah.. ya..
tq..

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker