Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, March 13, 2010

Aquarium Pertama

Ini lah mini aquarium aku dulu! yang pertama aku punya semenjak aku keja kat KL ni..
mase ni belum kawin.. kat umah sewa ni, i deco2 sendiri tu... pegi beli ikan, batu2, pokok2..secara berperingkat! semuanya dengan tunang i mase tu.. sekarang dah Mr Hubby..
kami punya minat yang serupa..

sometimes kitorang tergelak je..
tempat dating kami selalu kat mana.. hmm kat Pasar Pudu! hahaha.. tengok2 ikan kat situ.. usha2.. jalan2..
best... sedikit sebanyak, sekarang ni dah tahu la sikit2 ilmu nak bela ikan ni..
mula2 bela dulu, tak pandai.. asyik ikan mati..tak ikan..pokok lak mati...

aku n mr Hubby share..tukar2 ikan..




~ tengok batu tu putih lagi... baru la katakan... sekarang dah bkarat! heheh~



~ini snap masa tutup lampu, di malam hari...



Sekarang aqua ni aku ltk kat opis lak! kat umah aqua yg besar! tapi sebab frust ngan siput yang melanda, menyerang, mr hubby terus buang semua, kasi cuci.. (buang kat aqua kecik aku ini.... jugak..)
takpela..
sekarang ikan2 beranak pinak dah..
cuma aquarium kat opis ni dah tak secantik dulu...

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker