Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, March 23, 2010

Contest: You & Me - Love Forever

Join contest ni saat2 terakhir! hari ni dah tarikh tutupnya!

cepat kengkawan yang nak join masih sempat!

sila ke Link Cik Siti yg baik hati menganjurkan contest ni..



Gambar yang di pilih....
........................................

............................

...............

........

yeah...



~ byk sangar gambar nya.. tapi ku pilih yang ini..
gambar ni masa kat Cameron baru2 ni kami pergi...
nampak cam best je ...
"semoga hubungan ku dan suamiku semakin erat,
bahagia selamanya... dan dikurniakan cahaya mata..penyejuk hati.. Amin..."

Moga bisa menambat hati Cik Siti kita...
Terima kasih menganjurkan contest seperti ini...

3 comments:

Mimy Hamid said...

aku yang tak kawen leh masuk ke??

Siti said...

salam kenal dari siti. terima kasih join contest yer. siti ambik gambar k. Good Luck & Keep in touch.

kella said...

mimy.. boleh la masuk, kengkawan kan ada.. bole.. bole..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker