Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 24, 2010

This is it! The Big Bang HSBB Launching

Selama lebih 2 tahun geng2 HSBB termasuk bos-bos haku.. bertungkus lumus berkerja keras untuk menjayakan ini.. asyik meeting sana sini je sokmo GM aku tuh! tak lekat di opis kebelakangan ni!
akhirnya malam ni tibalah saat yang ditunggu-tunggu! Pelancaran HSBB... High Speed Broadband!

Lokasi pelancaran di Dataran Merdeka, dirasmikan oleh PM kita!

Antara yang akan ada di malam ini ialah..
-Performance by Stacy, Aizat, Hou Ren, Pop Shuvit, Tomok, Bunkface and Faisal Tahir!
-Showcase of digital lifestyle application and technology!
-Quizzes and Games with DJs Fara Fauzana & Faizal Ismail!


Wah... diorang kat opis ni dah teruja abis... sana sini orang cakap pasal hsbb nih!
Sebagai Staff TM, semestinya ada perasaan bangga you.. mesti support ya!

So takmo cakap byk, InsyaAllah aku pegi, umah dekat je tu..
jumpa anda di dataran ya!

2 comments:

Mimy Hamid said...

wah ko pegi la...hidup 1 tm

kella said...

musti pegi punya!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker