Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, March 18, 2010

Check whats on my Frigde?

Aku bukan apa nak uat entry ni..

saje je.. kalau Mr Hubby tengok pon bagus gak!

dia Pegawai Pemeriksa kat umah!

check peti ais..

check air sejuk..

check expired date barang2 dapor...

huh! mmg adalah jugak 2-3 barang yg kekadang tu aku dah buka, then simpan, pastu expired! dialah tukang bagitau dan tukang buang dalam tong sampah! yela.. barang luput mana leh pakai lagi kan?

he's very particular about this and that...



~ antara yang ada buat masa ini di dalam fridge aku..~




~ mayo, cheese, jem semua mesti ada ni, kok kalo kesempitan makanan.. leh ler sapu roti aje..~




~ yeah.. 100 plus kena ada jugak! mr hubby punya, aku pon teguk jugak! susu HL lak aku punya, perisa coklat dah abis, tinggak strawbery blm bukak lagi.. maklumla susu putih aku tak berapa blh telan... huhu.. air gatorade tu beli sebab nak masuk contest! hahaha...

2 comments:

Mimy Hamid said...

fridge meriah...bagus mmg kaki mask ni...hehe

kella said...

hmm.. kaki la sangat... aku pon tak tahu, nape skrg ni aku masak asyik ada je tak kena! buhsan!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker