Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, April 19, 2011

mestin tonton! Tiada yang mustahil!

Tiada yang mustahil! di mana ada kemahuan di situ ada jalan!
aku sangat terharu melihat video.. termotivasi sendiri.. dan mahu kamu kamu jua merasai apa yang aku rasa.. aku pun ada post kat fb..

enjoy.. :)




salah di mata kalau tak nampak,salah tafsiran kalau tak dinilai

9 comments:

MataHati @ MH said...

bila tgk video ni, mcm terkena atas btg hidung sendiri jer..huuuu

kella said...

tulah dia! kan? ada gak macam terkena batang hidung ku yang mancung nih.. huhuh.. :p

seminggu sekali said...

hendak seribu daya tak hendak seribu dalih kan kella? :)

hani@debumelukut said...

setelah melihat dgn mata hati..terasa yg di dunia ini tak ada yg mustahil..

kella said...

SS: yup! alasan bertimpa timpa diberi, apa pun tak dapat..

Hani: betul... tiada yang mustahil, yang mustahil ialah jika tiada usaha yang dilakukan..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua tersedar..thx sebab kongsi

Mimy Hamid said...

akut ak dpt nengok...tapi adakah ini video yang cacat kaki tangan tu

CT NoArIzAh ArIs said...

Sila dtg ke RKTS abl award kamu yea !!
http://ummi-ieraakmal.blogspot.com/2011/04/award-dari-maklong-maaf-lewat-gantung.html

Mimy Hamid said...

peh dah maju kawan aku skrang ni...MC lak...tahniah ..bangga weh

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker