Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, August 22, 2009

Mari Berspagetti

~ spagetti ni memang sedap! sebenarnya semua pun dah kenyang.. tambah2 lagi pas mkn kat jamuan tadi! tapi ok jer... kita rasa sikit sorang, 1 bekas pun cukup untuk semua nih! magik sungguh!



~ Kak Hawa, En Rahmat, Liyana, Shimah, En Amirul.. diorang nilah yg selalu aku susahkan masa aku kena cover duty PA VP, Kak Illa kat Annexe 1! tima kasih yer semua... haa.. sekarang Kak Ila dah balik... nanti tunggu Kak Illa bersalin sekali lagi kita jumpa lagi! hehehe... kalau ada apa2 jamuan, jgn lupe jemput ya!! k Hawa pun.. Nasi lemak sambal kerang n Nasi Dagang K Hawa memang sedap! nanti koling2 la.. bkan jauh pun...

~ Sayonara.. sayonara.. yeheee... sayonara...


upss! ye ke? rasanya.. minggu depan seminggu lagi kena datang... hohohoho ~








2 comments:

Mimy Hamid said...

ko sayonara annexe tapi tak mo datang menara tm sedeh mak tauuuuuuuu..huhu

kella said...

weh... jgn ar sedey..aku hari tu, dah pi Menara! time yg ako kol ko tuh! tapi tetiba je bos kol! urgent, so aku kena le patah ke annexe semula! huh!
takpe, akan ku singgah jua di sana nanti.. jalan2 cari makan..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker