Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, August 24, 2009

Mari Ngapp! (tgu buka pose dulu!)

Sekali lagi aku buat popiah nie! kali ni, untuk berbuka pose llah!
Aku buat masa pose kedua ritu...
eksperimen untuk kulit popiah aku! hmm kali ni terkeras pulak! bila makan baru ler tahu! ntah ape yg tlebih ntah! tapi yang nyata.. adunan untuk kulit tu pekat sangat kot... hoho... lenkali aku cairkan sikit..


hmmm tapi abis jer.. kami makan berdua..
~sorry la bee.. lenkali me blatih lagi untuk kulit popiah tuh! practice make perfect kan.. ~
aku baru gak dapat resepi baru untuk buat kulit nih! hmm.. mesti coba nih! manatau kot2 perfect kaa...

untuk resepi ini, resepinya sama je mcm entry
popiah basah aku yg lalu. check it out!


~ ghupa sebelum di curahkan sos... ~

~ iyer le..walaupun ghupa mu tidakku kenang...~


~peh! siap ada daun hiasan!? tu yg tak tahan tue... heheheheh~

6 comments:

Mimy Hamid said...

errr..aku masih tak jumpa popiah basah kt bazar ramashan area umah aku...aku order kt ko la..bolh??

ct_nurmarlissaa said...

ermmmm..best..nyerr...merembes air liur ku

kella said...

hahahaha...boleh..boleh...
nanti ko komen lak ek?!

Mimy Hamid said...

aku seyes ni..nakkkkkkkkk

kella said...

Ct_nurmarlissaa:
akak... jgn... nanti kurang pale pose tu... time2 macam nie.. memang menggugat iman... hehehe

kella said...

Mimy: tak sanggup aku la.. ko nie.. kayak wanita ngandung dong! pingin bener! iya2 nanti kalo gue bikin lagi, gue simpannin untuk lho ya!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker