Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, August 22, 2009

Budak Cantik!

hahaha..

cantikkan? gadis di atas tu...
hmmm... tulah.. memula bersua dgnnya memang aku agak lama dok tenung muka dia nih! hihihi.. bukan ape.. cam cantik jer aku tengok dia! kulit muka dia bersih sungguh!
tu yang tak jemu tengok tuh!
haa.. but dont get me wrong pulak!
aku cuma mhargai kekuasaan Tuhan jer yek.. tak lebey dari itu!
semua org pun ada kelebihan memasing kan..
dan ini pula adalah dari pandangan aku ..
Motip entry ni? hmm.. saje je nak tunjuk muka budak cantik ni..

2 comments:

Mimy Hamid said...

sapa ni beb..opis matte ko cari

kella said...

budak TM ler ni, ala dia ni kat annexe, kan aku kat annexe cover duty ritu..kenai la

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker