Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, September 2, 2010

Selamat Petang : Gambar Kecur..

Maaf, bukan niat untuk menggoda rakan2..
tapi hanyalah sekadar ujian nih.. hihihi..
tengok mampu tahan tak... ha,
kuat tak.. ha,

hari aku berbuka di rumah makcik ku, hari tu mereka berbuka di rumahku,
anaknya request masak Daging BlackPeper ni,
so aku masaklah...
di bawah ini ialah hasilnya...

Daging Masak BlackPeper.



IringJeling: ada orang letak bubur lambuk kat atas meja aku ni... panas2 lagi... lepas2 solat tadi, masuk2 bilik je terus semerbak baunya! haduih... sambil2 aku menaip ni, mata aku merenung tajam penuh dendam pada bubur lambuk itu! adeh! tak boleh jadi ni! lantas terus ku capainya .... dan?

dan ?

dan...
aku simpannya di dalam laci... hehehehe...

pun begitu?

pun begitu....

baunya tetap semerbak dlm bilik nie... huhuhuhu

nasib le labu.. :p

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...memang buat org kecur liur la...

nabilah_2908 said...

telan air liur tgk daging nih..huhu..sabo jer la.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BISKUT RAYA- PART 1

suamihanyisterizuki said...

huhu pt gni mmg plan nk buke ngn daging black pepper arhhh tak saboo nyer....

Mimy Hamid said...

nak resepiiii

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker