Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, September 9, 2010

Pengganti Diri

Assalamualaikum,

sekarang telah mduberada di kampung..
2.45 pagi tadi sampai... Alhamdulillah..

sekarang tengah tungggu adik seorang lagi untuk melengkapkan korem kami sefamilia
Moga Ayu selamat sampai sebentar lagi..

Dikesempatan ini juga... aku ingin melayangkan virtual kad hari raya ini untuk semua pembaca2 blog kesayangan.. sebagai pengganti diri...
Dengan ucapan Selamat Menyambut Lebaran untuk semua..
Semoga Aidilfitri kali ini lebih bermakna dan dirahmati Allah..



Aku tag pada semua yang membaca blog aku.. terutama pengomen2 tegar (hehe..tegar? ada ke?) dan pada semua 74 'follower' ku!

terima kasih untuk semuanya..

Harap dimaafkan jika aku ada tersilap tulis.. tersentuh hati.. terguris perasaan pada sesiapa sahaja..
ampun maaf diminta..
o-o ya!

Selamat Hari Raya! :D

4 comments:

MOFASAD said...

SELAMAT HARI RAYA!!! :)

deena farhana said...

slmt hari raya...mf zhr btn buat kella yg manis :)

Ain said...

Selamat Hari Raya Dearie Kella....

Ampun maaf dari akak jugak ya....

Mimy Hamid said...

selamat hari raya maaf zahir n batin


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker