Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, June 5, 2009

Kegilaan Sushi Yg Melanda

Hmm.. malam tadi buat sushi lagi.. (mentang2 kena puji abis dek b..)
Mari lihat hasil sushi yg lain pula..
----------------------------------------------------------------

~1st round sushi- yg ini lain dr haritu, nasi di luar, n seaweed di dalam, rumit sket sb kena tekan nasi tu padat2 kalau tak susah nak potong..


~sushi round ke 2, yg 1st tadi b kata nasik dia kureng ummph! so yg ini nasik dia ok!!
aku dah boleh pelbagaikan siket rupanya.. semalam masa pi kedai buku, sempat tengok aneka jenis sushi...~
~yeah, walaupun agak kerepot2 di sana sini.. masuk dalam mulut gak..~


~ 1st time buat sushi yg tak gulung nie.. memang mencabar jugak!~
~toping yg merah2 tu, tomato bermayonis n capsium~
~yg itu.. telur puyuh...~
~yg satu lagi tu.. telur dadar aje..~

-----------------------------------------------------------
~sempatla bagi mana2 kengkawan yg teringin nak makan nie... so mana yg sempat rasa tu, jgn lupa komen nanti... sedap ke tak .. hehehe... saya budak baru belajar ....~

2 comments:

MimY HaMiD said...

yang nk gak ..jumaat ritu cuti..terliur..ko dh adavance...haikkk arigatokkkk

kella said...

itu lah mimi... nyampah la ko nie..hmm... takpe la.. takdo rezeki..si Eja dpt gak ler rase.. nt kalo buat lagi ako pos..hehehe

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker