Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, June 1, 2009

Everyday is a beautiful day

Hmm.. so hari ni environment berubah sudah…
komputer lain..kerusi lain.. meja lain…telefon pun lain…
hah! Bos pun lain? ( hmm mcm tukar keja jer bunyiknya?..) huhuhu
sebetulnya tidak...
Hmm..aku cuma kena ganti akak aku si Kak Illa nie.. dok kat tempat dia..
Coz dia dah bercuti untuk bersalin…
hohoho... boleh ker aku jaga VP nie.. ( hah! tentula boleh... yang penting tahu buat kerja dan yakin pada diri sendiri! yeah...)
Tapi, cuma seminggu jer aku di sini.. sementara HR carikan orang lain utk di sini…(hopefully seminggu je la..)
hmm.. takpe .. untuk kak ila kita doakan Kak Illa dapat bersalin dengan selamat.. bersama baby boynya....
AMin…

4 comments:

MimY HaMiD said...

VP korang sp eh??

kella said...

Hj Nasir nama dia mimi.... Gerun nak sebut nama penuh nie... huuuu

MimY HaMiD said...

ooo aku tau aku tau...network nya org...eheheh..jom lunch sama

its me said...

ha...mas...jaga - jaga kat tempat VP tu..garang...tp friendly sangat...
salam akak utk dia...klu boring tu jom kita sembang dlm gmail..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker