Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, October 26, 2009

Rasa nak termuntah!

pening..pening...
kepala aku tetiba je rasa can berat giler je!
sampai nak termuntah2 nih!
hiii...
jgn salah faham...
aku pening dengan pertelingkahan antara Indon n Malaysia nih!
sana sini situ sinin semua bertelagah!
aku ada baca byk forum-forum yang menunjukkan betapa sesapa pun nak tunjuk hebat!
hiii... untuk apa?
aku bukan nya nak baca sangat , tapi bila dah terbaca.. bersambung-sambung plak tuh!
meleret-leret!
huh! maki hamun, semak samun, samun menyamun semua ada!
sampai tiba satu saat! aku rasa cam nak muntah! mcm skang ni lah! so aku trus klik 'close' !
tutup citer! benti la kejap gelegak kat dlm hati n pale aku nih!

Apa lah yang nak direbut-rebutkan...
apalah yang nak di gaduh-gaduhkan..
apalah yang nak di sengketakan..
mengapalah nak bermusuh-musuhan...
mengapalah nak jatuhkan maruah sendiri?

Sedarkah kita semua ni sama..hanyalah hamba Allah yang sangat kerdil...
tidakkah kita sedar hidup ini hanya sementara...?

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker