Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, March 29, 2012

JATUH


Apa yang aku tahu..

Sekali jatuh,
pasti tak mahu jatuh lagi..

jatuh..
biasanya akan sakit

di wajah akan tergambar
namun bila tak tergambar,
sakit nya mungkin lebih perit..
hanya hati yang mengerti

namun..
tetap sakit.

sakit di jatuhkan...
dan 
sakit jatuh sendiri..
lain rasanya,
lain penerimaannya .

jatuh  dari 'tempat' yang tinggi 
dan 
jatuh dari 'tempat' yang rendah
juga beza rasa sakitnya 

jatuh sendiri
atau..
jatuh beraamai ramai lebih baik??

ada yang suka menjatuhkan orang!
tapi,
kesian....
 terjatuh sendiri..!
jatuh , jatuh, jatuh dan jatuh lagi?
Kenapa, di mana, siapa, apakah.....
buat lah homework sikit ya... (duhhh..)

(ohh... apa yang aku sembangkan ni... jom layan gambar bunga di bawah nih.. )




Namun...
saya suka pula..
masa jatuh cinta dulu...
rasa manis..
rasa bahagia..
rasa nak kahwin..
rasa mahu senyum...

=)




9 comments:

kakcik said...

Dijatuhkan, sakitnya sampai ke hati dan mungkin sampai ke mati... ;-)

Kakzakie said...

Kalau jatuh tak sengaja lain dari jatuh sebab dijatuhkan...

miloais milo said...

jatuh ramai a.k.a jatuh berjemaah lagi cun
dah jatuh bleh gelak berjemaah plak....

hik hik hik

Mimy Hamid said...

jatuh kalau boleh bangun dan bangkit ok la tu..bg semangat jangan jatuh lagi..berhati hati

munna said...

kalau jatuh mmg sakit.... smlm berdebuk kak munna jatuh kat gambang waterpark sakit masih terasa ke hari ini

Acik Erna said...

assalam kella..jaga2 jangan sampai jatuh lagi ye

LYAfrina said...

apabila kt jatuh.. kt msti berusaha utk bgkit.. wlau sakit.. kt ttpmsti berusaha.. lya byk kli mgalami zaman kjatuhan dlm hdup y mbuatkn..lya xde smgt nk hidup.. tp dlm hati.. cba cari kekuatan utk bgkit..alhamdulillah...... asal kt redha,,psti semuanya mudah

Aine Ainun said...

Biar jatuh sendiri,
jgn kita djatuhkan...sakit!

Bitt (double IS) said...

jatuh kurang sakit bila tak terhempap atau dihempap..akekekeke

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker