Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, March 13, 2012

Cergaaasssss




Assalamualaikum,

jom kita main teka teki nak...

tengok kat dalam gambar bawah ni..
kalian ada perasan sesuatu yang lain dari yang lain tak?
apa yang boleh disimpulkan?
apa yang korang nampak dalam gambar ni..

=)


suka suka...
bagi aktif sikit minda dan otak di pagi hari...

selamat bekerja semuanya!!
semoga hari ini lebih baik dari semalam..

(^_^)v


UPDATE: 5.01pm

 "macam magik jee!! Subhanallah.."
ok... itulah perkataan yang pertama kali keluar bila tengok situasi sebegini!
yaa.. ramai yang jawab betul pun... =) Syabassss!! kakcik, k marina, dan, errrr GB jwpn kita sama ! hehehe...

di satu sudut..nun jauh di sana.. Kuala Lumpur... sedang terang benderang.. terik disimbahi cahaya matahari
manakala..
di sebelah sini.. Selangor..
lenjun di simbahi air  hujan yg amat lebat..
dalam gambar ini agak kabur, sebab kamera nya tidak begitu bagus apabila di zoom... tapi bila dilihat secara live.. Subhanallah.. cantik sangat.. satu dalam seribu dapat tengok situasi gini.. yela. aku belum pernah tngok.. ni kali pertama..

okies... terima kasih.. =)

16 comments:

Marina Monroe said...

Assalam,

Cuaca Hujan..Kuala Lumpur yang indah..
Kepala tengah serabut auntie tak nampak apa2..

Btw, terima kasih tinggal jejak pagi ni..

kakcik said...

Kakcik cuma nampak hujan di sebelah sini dan agak cerah di sebelah sana. :)

Kakzakie said...

Sudut kiri atas apa benda tu kella? Itu ke yg dimaksudkan? Lain kakak tak dpt nak teka.

LYAfrina said...

nmpk hujan.. dr dlm lrt yer??? atau balkoni??

nmpak kl tower

noor said...

apa yer? hehehhe
gbr nih di scan ek

Munnafendy said...

err..nampak hari tengah hujan kat pinggir KL..kih3


*sy dah update entry inai tu balik, sori lupe pulak nak bgtau cara2 dia..sila2 baca =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

nampak mcm hujan batu ka salji hehehehe....

So Shy Lady (SSL) said...

hujan salji?


sdaplah ice blended kt bwh tuuuu

Hanis Azla said...

ada 3 ton warna.. itu yg akak nmpak..

gadisBunga said...

kat belah sana panas.

magik!

gadisBunga said...

oh ye, nak roger ni.

Jap lagi sila baca jawapan GB utk soalan Kella yep! :D

nabilah_2908 said...

yer la magik..!! subahanallah... ;)

Anaa said...

oops.. saya tetinggal bot.. orang lain dah jawab...
masa mula tengok gambar tu, nampak titis2 air kat cermin.. bila nengok betul2 baru perasan nun kat bangunan2 tu cerahhh....

Anaa said...

alahai.. tetinggal bot la, orang lain dah jawab..

jawapan saya pun sama, nampak kat area bangunan2 tu cerahh...

m.u.l.a.n said...

subhanallah.. panas di sana, hujan di sini..

-gedek! said...

uncle hujan dalam hati...

huhuhu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker