Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, April 3, 2012

Teloq Kembaq



Assalamualaikum,

Apa khabare.. semuanya...

macam lama tak jalan jalan umah kawan kawan...
hari ni mungkin berkesempatan nak jalan kot.. 
nak update..
macam banyak citer je nak kongsi.. =)

oh ya..
teloq kembaq....
hangpa penah jumpa ke telur sebegini?

hari tu..
bila je pecahkan telur ni nak buat kuih.. terus terkesima melihat telur kuning kembar ni...
terus je la snap pic... =)

tak jadi la nak buat kueh..
terus jadikan menu santapan je..
bila je goreng kan..
telur ni terus tak bercantum lagi..
dia jadi sebutir sebutir telur kuningnnya itu..

pernah dengar telur menetas 2 ekor anak ke?


apa pun hikmah kejadiannya.. Allah sahaja yang mengetahuinya...

=)

 


9 comments:

Kakzakie said...

Biasa kalau kuning dua tak akan jadi ayam kella... jadi rosak. Tak payah nak tetaskan baik goreng sedap hihi...

miloais milo said...

tak penah jumpa telor kembar camni...
bebudak kembar biasa le jumpa
ekekekekeke

~aSFaLiZa~ said...

kita dah byk kali jumpa telur kembar ni. hehhee

gadisBunga said...

ni kalau nak buat kek dah tentu takleh. kang takut kek tak jadi.

baik goreng mkn dgn nasik je. heheh~

deena farhana said...

slm kella..

aduhai.. mcamana nk contact kella..no fon kella gone..

sedihnye :(

Diela Zaimi said...

pernah gak jumpa telur kembar sblm ni...telurnya agak besar drpd biasa...tp yg peliknya masa tu org tak terkejut langsung...terus je kacau jadikan telur dadar...sbb org rasa benda tu mcm perkara biasa...hehehe...

@cu SaYaNg said...

acu pernah jumpa telur kembar nie yg dah siap rebus...fresh macam nie belum penah jumpa lagi

Mimy Hamid said...

sekiranya kebetulan ..mmg rezeki..nak jugakkk hihi

cun09 said...

salam adik kite...lama dok jalan2 kt 'umah' adik kite...moge sihat

itulah ciptaanNYA... ^__~

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker