Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, March 19, 2012

Tersepit

A citer kat B tentang C....

C citer kat B tentang A juga..

so B ni  memang tahu la citer dari dua2 pihak ni..

dan A & C pun ada citer kat D juga di masa yang berlainan la..

yang si D ni pula pegi citer apa yang A citer kat C , dan apa yang C citer kat A! dan yang masa yang sama.. si B ada di setiap masa D bercerita!


siapa tersepit.. siapa yang kejam...

hmmm...


13 comments:

kakcik said...

Lebih baik jangan bercerita! ;-)

Kella said...

Kakcik: betul tu!! i agree wit u! jgn bercerita apa2 pun! yess..

Mimy Hamid said...

situasi macam ni dengar aje..

anyss said...

Assalamualaikum,

Pening!
Moralnya: diam lebih baik...

Anaa said...

dalam situasi diatas.. saya sering menjadi B..masuk sini keluar sana..

nabilah_2908 said...

dalam kes ni..Si D la kan yang jadi batu api..tul tak..?

lebih baik Si B mendiamkan diri..tak pun..nasihatkan Si A dan Si C..buat mereka berdamai semula.. :)

miloais milo said...

bak kata orang - mulut tempaym boleh ditutup... mulut manusia??? sendiri mau ingat.....

Sari Yusa Ibrahim said...

sampai menyampai tak baik... kalau nak curah perasaan kena pesan, cakap sini habis sini.. kannn..

Kella said...

Mimy : iye.. biasa dengar.. politik pejabat... hmm

Kella said...

anyss: ya moral itu yang sedang dipraktikkan sekarang! =)

Citarasa Rinduan said...

tu yang menyampah dapat kawan mcm tu

LYAfrina said...

aduh..sungguh komplicated....

@cu SaYaNg said...

diam lebih baik :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker