Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, March 7, 2012

Bermadu?

madu yang tak semestinya manis...
dan kebanyakkannya hanya pahit belaka?

sebelum kita komen lebih2 tenang tenang dulu..
satu yang pasti.. Agama kita (Islam) menghalalkan poligami.
carilah hikmahnya yang tersembunyi..
bukan saling tuduh menuduh.. tuding menuding..

Islam itu indah...

8 comments:

Anaa said...

huisshh kella, pepagi dah citer pasal madu madu ni, ngerii.. heee...

kalau nak tahu yang sebenarnya, kena tanya mereka yang melaluinya...

LYAfrina said...

kella.... knp ni?? ok??

bg y mgamalkan poligami dgn betul..mmg merasai keindahan n kemanisan sperdi MADU..

tp bg y x mgamalkan cara btul..mcm2 hal y timbul..

tp.. lya.... rsanya..mcm xrela.

@cu SaYaNg said...

walau pun dalam islam menghalalkan poligami tapi acu tau susah nak jumpa perempuan yg betul2 ikhlas untuk hidup bermadu nie

~aSFaLiZa~ said...

tak suka sgt madu

KhaiZa said...

bermadu dengan cara yang betul tak per... tapi klu bermadu dgn cara yg tak betul itu yg sakit tu..

gadisBunga said...

betul kella.

kalau emosi baik jgn komen. takut nanti tercakap benda yang boleh buat tergelincir akidah.

kakcik said...

Kakcik dengar isu ini di HotFM pagi tadi. Kalau dah tersurat hidup bermadu, dielak macamana pun tetap akan terjadi juga. :)

nyanyisunyi said...

madu sangat baik untuk kesihatan..tp bermadu sgt pahit bagi wanita...jika dah terpaksa nak buat macam mana..redha je lah..

KEMPEN 'KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL!!'

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Klik Untuk Join

Klik Untuk Join
Emneya Contest Giveaway

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Award

Award
Beautiful Blogger Award

Top Blogger

The Cedar Award from MSR

Award Pro Memasak from Kak Ayu