Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, October 7, 2011

Kek dan Hari Lahir Beliau

Selamat hari Lahir diucapkan pada beliau!
belated birthday dah.. baru nak tayang ni.. hehe


sayang sangat kat beliau nie..
penghibur hati suka dan duka..
muka macho tapi hati lembut..
muka garang tapi dalam hati ada taman..
penuh bunga bunga..
kuat cemburu, tu pasal selalu berpeluh di hidung!
(ohh.. aku memang tak sanggup tengok bila dia cemburu! rupa lain terus! menakutkan.... hehe)

kek untuk beliau yang ku sayangi!
nasib baik sebelum  jam 11.30 dah siap.. tu pun nyorok nyorok!
pastu siap minta tolong b tolong jemur kain kat luar plak tu! hehe sorry ya..
memalam buta potong kek ya! hhahaa
dah masuk 30 ya sayang..



























Selamat hari lahir sayang!
Semoga sentiasa berada di bawah lindungan Allah..
Semoga apa yang dihajati menjadi kenyataan..
Semoga Allah makbulkan doa kita berdua.. =)
Semoga Allah memberkati dan merahmati sayang..
Semoga menjadi seorang Anak, Suami dan inyaAllah seorang Ayah yang terbaik didunia seterusnya di bawa ke akhirat kelak..
Ya Allah..
berikanlah kemudahan dan kekuatan pada dirinya 
dalam setiap langkahnya
dalam mencari keredhaanMu
dalam perjuangannya mencari rezeki yang telah Kau takdirkan buatnya
dan dalam perjuangan untukku dengan cintanya pada Mu ya Allah..
Ya Allah.. 
sesungguhnya aku bersyukur dengan pendamping hidup pemberianMu ini
Semoga diriku diizinkan menjadi bidadari untuknya di Syurga yang hakiki nanti..
Amin Amin ya rabbal Alamin...


9 comments:

Cik SHiNJU said...

Wah...terliurnye nengok kek tu..
Selamat hari lahir buat beliau...

cun09 said...

salam kella...

selamat hari lahir utk beliau jugee...moge diberkati dan dirahmati oleh ALLAH sepanjang hidup ini...bersama isteri tersayang ^__*

Mak Su said...

tahniah dan syukur kerana masih dipanjangkan umur buat beliau untuk melayari hidup ini. and all the best to kella :)

LYAfrina said...

sweetnyer.......
happy belated birth buat "BELIAU"..
smoga trus dberikan ksihatan y bpnjangan

nabilah_2908 said...

gigihnya...buat kek..hehe.. :)

yer la tuk org tersayang..harus la kan..?

Selamat Hari Lahir juga tuk Hubby Kella... :)

Prince Halilintar said...

happy belated birthday tuk die..cute je kek tu

kella said...

Terima kasih untuk semua!!! =D

Mimy Hamid said...

amin untuk semuanya....barakallah

Citarasa Rinduan said...

happy belated birthday buat hubby kella

wahhhhh
kamu mmg kreatif.. cantik kek tus sayang

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker