Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, January 7, 2010

Ros dan Idi

~ gambar blur beb pakai camera henpon je nih..~
~semua pon dah berisi sejak kawin nih..!~
4 hari sebelum tahun baru pula! lepas mak abah balik..
Ros and her husband pula datang...
sonok tengok diorang happy..
aku n ros memang dah kawan sejak kecik lagi..
memang aku sayang kat kawan aku sorang nih! perangai dia tetap tak berubah, baik hati, tak sombong, pemurah.. semua yg aku pandang kat dia semuanya positif je..
I love u lah ros! (hehehe.. Ros kalu baca nih mau terangkat sampai ke langit!!)


skarang memasing dah kawin..
tambahan plak, aku tak sempat nak ke majlis perkahwinan diorang bulan 5 haritu..
apa pon, sempat la jugak aku hulurkan present yg dah agak berlapuk nak bg kat dia..
Alhamdulillah, sempatla jugak menjamu mkn tengahari dari tukang masak amatur cam aku nih! hehehe.. hentam saja la labu..janji korang kennyangkan?

anyway, thanks so much to Ros and Edi, sebab sudi ke teratak kami..
nanti kami serang korang kat Melaka plak eh..

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker