Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, January 8, 2010

Pagi Jumaat ini yang syok!


Hari ini rasa sungguh bertenaga!
Pagi tadi datang keje ngan keta! waaah.. rasa best semacam.. dah lama tak naik kereta gi keja! asyik merempit je..
bila keluar awal pagi tadi (maklumla.. kalau dgn keta kena kuar awal! lari dari jem...)
rasa macam fresh... tarik nafas... hembusss... tarik...uhhh... ahhh...
Alhamdulillah ya Allah..dengan limpah kurnia mu ini.. aku dapat menikmati kebahagiaan ini..


start kereta, buka Mix fm...
wah... rasa cam lama tak buat smua nih!
layan je bawa keta sambil dengar lagu2 yg kebetulan lak sumernya best kat mix tu..

sesampai kat ofis je pun tenang n nyaman je..
sekarang pun boleh dengar kicauan burung..
Alhamdulillah la tempat keja ku ni, walaupun dalam KL, tapi agak tersembunyi kedudukannya di atas bukit..
so that.. u can feel the fresh air..

so, here i am! at my place! facing the computer.. sementara jari jemariku, lancar menaip entry yang bertajuk 'pagi jumaat ini yang syok'
hahaha...

best best...


dan,

oh!.......

bunyi apa tu? adakah.....?
errrr......
lalu, aku menoleh di luar jendela di belakang ku ini!
Ya betul!!

dan...

Hujan pun turun.... :D


what a beautiful day...

2 comments:

Mimy Hamid said...

pepagi hujan turun lebat daaa...seribu rahmat pagi jumaat

kella said...

betul3! ku bahagia..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker