Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 4, 2010

Begitu..aku..

Begitu aku sebetulnya dah lama tak menulis di ruangan 'duty free' ini
dek kerana kesibukkan dan kemalasan yang berganda ganda nilainya!
tandus idea? oh... tidak sekali.. byk sungguh perkara yang ingin diperkatakan.. dicurahkan disini!
byk juga peristiwa2 menarik yang telah terjadi.. yup! selalunya cepat aje aku mbuat tontonan umum di sini! tapi..... itulah... feel tiada.. takdok muuuddd nak menulis!
mood nya hilang kemana ya?

tapi, rasanya mood telah kembali..
boleh mencoret kembali..
cerita ceritu yang lepas2 harus di pahatkan di sini juga!
wah.. resepi baru pun ada jugak!
harus..harus..
byk yang ingin diperkatakan..
2009 telah berlalu, namun masih ada lagi mengenai 2009 yg belum aku coretkan di sini!
what a year... such a tuff year for me... but still... aku mampu harunginya juga, tidak berseorangan tapi dgn mereka2 yg tetap setia disekeliling ku..
byk citer nih..
harus juga nih!

ya...2010!.. selamat datang.. brand new year..new me.. with a new hope.. new desire..!

1 comment:

Mimy Hamid said...

2009 nya citer pun takpe..janji ko citer


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker