Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, October 15, 2012

Semoga SUSU cepat sembuh!

 Assalamualaikum,

Mohon sahabat sekelian mendoakan keselamatan dan kesejahteraan Su kami.. Noor Suriani...
macam2 ujian untuknya semasa mengandungkan anak pertamanya ini.
baru2 ni.. Su kena tahan wad berikutan perutnya mengeras.. air ketuban sangat kurang..
dia dijangkakan bersalin bulan depan,
tapi atas keselamatan ibu dan anak, 
Su perlu bersalin awal, mungkin minggu ini juga..
tapi kena tunggu berat bayi naik 2kg++ sebab hari tu hanya 1.8++kg je! 
semoga Su dan bayi dalam kandungannya selamat hendaknya.




Sama sama kita doakan yang terbaik untuk Su dan bayinya..

tak sabar nak tengok  beby Su... lepas ni si Nana yang kat sebelahnya tu pulak..
takpe la.. aku merasa nikmat kegembiraan beby orang lain dulu..
insyaAllah.. diizinkan Tuhan kan tiba giliranku pula insyaAllah... moga moga..
Ku percaya setiap ketentuanNya..



Doakan yang terbaik sahaja untuk mu sis..

18 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga Allah SWT merahmati dan mempermudahkan segalanya buat Su. Amin.

:: Mrs.Eady :: said...

semoga dipermudahkan semua urusan beliau,amin..

Kakzakie said...

Seronok dapat tengok baby baru lahir kan Kella. Kakak pun suka:)

Kakzakie said...

Belum habis tulis dah terpublish...

Maksud kakak minggu depan kena pergi lagi tengok babynya pulak..

faraherda.razalan said...

Awak, rajin2 merasa nikmat baby org len sbb sy dpt rasekan rezeki awak tu tak lama lagi. Takpe, sy doakan ya?

Kesuma Angsana said...

moga dipermudahkan jalan buat sue & doakan yg terbaik for her too!

Mimy Hamid said...

amin untuk mu sahabatku...ada tu nanti sabar yer

Kella said...

Kakcik : terima kasih kakcik. =)

Mrs Eady: Amin.. amin..

Kak Zakie: haah tu la.. memang seronok tengok muka bb.. suci murni je.. baunya harum... sukanya...

Kella said...

Farra: :') terharunya.. bergenang pulak air mata ni.. terima kasih! ya mudah mudahan ada rezekiku kat situ nanti.. memang.. sangat2 hargai setiap kelahiran dari orang lain.. memang satu nikmat jua..
tq so much..

Kella said...

KA: terima kasih atas doa.. semoga Allah perkenankan semua doa2 kita.. =)

atuk said...

Assalamualaikum

moga Suriani cepat sembuh

gadisBunga™ said...

semoga semuanya berjalan lancar...

pnsusu said...

Semoga dipermudahkan urusan su...amin..

Nama su mmg jadi susu....kawan2 automatik pgg nama su jadi susu...:-)

My Little Diary said...

alo..alo...comelnya ibu mengandung

semoga semua berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan

Wak Gelas™ said...

wak pon syukur selamat tuuu.. ehhhEE

NM02 said...

moga Dia permudahkan urusan sahabatmu. amin

Afasz said...

semoga dipermudahkan. sonok nye nk menimang cahaya mata pertama

Bro Framestone said...

Fuhhh

Tertiba rasa macam susah je nak beranak...

Walaupun bukan lelaki yang beranak

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker